آخرین اخبار

17. آبان 1396 - 14:01   |   کد مطلب: 31409
رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان:
4 دونده همدانی به اردوی تیم ملی فرا خوانده شدند
رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان گفت: چهار دونده نابینا و کم‌بینای همدانی برای اعزام به مسابقات پارآسیایی جوانان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش رودآور؛ سمیه سهیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، افزود: نخستین مرحله از اردوی تیم ملی نابینایان و کم‌بینایان جوانان کشور اعزامی به رقابت‌های پارآسیایی امارات از 19 آبان ماه به میزبانی مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مهرداد نجفی، محمدرضا اقبالی، مهدی سیاری و علی ملکی‌منصور چهار ورزشکار دعوت شده به این اردوی آماده‌سازی هستند.

رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان گفت: همچنین ایمان طالبی و سجاد خدایاری همراه دوندگان اعزامی هستند و آنها در این اردو، تمرین خواهند داشت.

وی بیان کرد: این ورزشکاران همدانی باید 19 آبان ماه با حضور در هتل ورزش جانبازان و نابینایان تهران خود را به کادر فنی معرفی کنند.

سهیلی با بیان اینکه 14 ورزشکار به این اردو دعوت شده‌اند که همدان بیشترین سهمیه را در میان استان‌ها دارد، تصریح کرد: سومین دوره بازی‌های پارآسیایی جوانان 17 تا 23 آذر ماه در ابوظبی امارات برگزار می‌شود.

وی در توضیح رشته‌های ورزشی فعال در این هیأت اظهار کرد: دوومیدانی، گلبال، پاورلیفتینگ، شنا و جودو در بخش آقایان و شنا و دوومیدانی در بخش دختران فعال است.

رئیس هیات نابینایان و کم‌بینایان استان همدان به افزایش تعداد ورزشکاران فعال در این هیأت اشاره و خاطرنشان کرد: تمرینات ورزشکاران در رشته‌های مختلف به صورت مداوم پیگیری می‌شود و در صورت تأمین اعتبار و حل مشکلات مالی در تمام مسابقات اعزام خواهیم داشت.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان