آخرین اخبار

18. آبان 1396 - 15:31   |   کد مطلب: 31422
مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان همدان گفت: مسیر حسین آباد تا سه روز آینده و مسیر کنگاور تا سه راهی فرسفج تا ۲۸ آبان ماه سال جاری آسفالت و به اتمام می رسد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ فرماندار تویسرکان ومدیرکل راه وشهرسازی استان همدان از روند آسفالت محور چهار خطه تویسرکان تا سه راهی فرسفج بازدید کردند.

«حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور و در حاشیهاین بازدید گفت: امروز به همراه مدیران متولی امر راه ها، از پروژه های آسفالت راه چهار خطه تویسرکان جوکار و تویسرکان کنگاور  راه روستایی قلی لاله علیا  راه فرعی سوتلق و فرعی ترمیانک بازدیدی انجام و با حضور پیمانکاران پروژه ها  مشکلات اجرایی آنها را بررسی شد.

وی با اشاره به اهمیت این راه ها برای مردم منطقه و حوادث ناگوار روی داد در این مسیرها، به ویژه دو محور تویسرکان ـ کنگاور و تویسرکان ـ جوکار، بر تسریع در آسفالت آن ها تاکید کرد.

فرماندار تویسرکان افزود: اعتبار پروژه تویسرکان کنگاور تا سه راهی فرسفج به طول ۱۵ کیلومتر ۲۰۰میلیاردریال و فاصله سه کیلومتری مسیر جوکار یعنی همان محدوده حسین آباد هم نیز ۳۰ میلیارد ریال است.

مومیوند تصریح کرد: امید است که با پیگیری نماینده شهرستان و استاندار ۱۷ کیلومتر ادامه مسیر کنگاور نیز بدون وقفه روند اجرایی خود را دنبال کند.

                                        

«فرزانه» مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان همدان نیز عنوان کرد: مسیر حسین آباد تا سه روز آینده و مسیر کنگاور تا سه راهی فرسفج تا ۲۸ آبان ماه سال جاری آسفالت و به اتمام می رسد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان