آخرین اخبار

19. آبان 1396 - 21:00   |   کد مطلب: 31438
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بیستم آبان ماه جاری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشگاه ورزشی کارگران به بهره برداری می رسد و همچنین قرار است چندین پروژه دیگر در سطح استان افتتاح یا کلنگ زنی شود.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: بر اساس قانون کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مؤظف است تا از محل درآمدهای تعریف شده، ورزشگاه هایی را در شهرهای سراسر کشور  برای کارگرانی که طبق قانون مشمول بیمه کار هستند، ایجاد کند.

وی با بیان اینکه این ورزشگاه ها در شهرهای مختلف ای ایجاد شده و یا در دست ساخت است، اظهار کرد: زمانی که به عنوان نماینده مردم تویسرکان توفیق خدمت به مردم این شهرستان را به دست آوردم، متأسفانه ساخت کارگران آن در حد مقدماتی پیش رفته بود، از این رو پیگیرهایی برای تکمیل و به مرحله بهره برداری رسیدن این ورزشگاه در راستای خدمت رسانی و ایجاد فضای مناسب برای ورزشکاران انجام شد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: بدین ترتیب جلسات متعددی با ربیعی وزیر کار در دولت یازدهم برگزار شد تا بودجه های قابل توجهی برای تسریع در ساخت پروژه تخصیص داده شود و هم اینک با تلاشی سه ساله90 درصد باقیمانده ماحل تکمیل این پروژه به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

مفتح تصریح کرد: فردا، بیستم آبان ماه جاری، تویسرکانی ها میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند و ورزشگاه کارگران این شهرستان نیز توسط وزیر افتتاح می شود.

به گزارش رودآور، از یک هزار و 860 متر مربع زیربنای این پروژه، یک هزار و 350 مترمربع آن به سالن ورزشی اختصاص داده شده و مابقی برای ساخت ساختمان اداری و الحاقات آن در نظر گرفته شده است.

افتتاح شرکت، تولید قطعات الکترونیک شهرستان رزن، شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی استان با محوریت مباحث اشتغال، افتتاح مجتمع فرهنگی ـ رفاهی عترت بهزیستی  و افتتاح مرکز اقامتی متمرکز پروژه های بهزیستی شامل دو کلینیک مددکاری اجتماعی، یک مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد، یک مرکز ترک اعتیاد ماده16، دو کارگاه تولیدی، سه مهدکودک و 32 واحد مسکونی روستایی برای خانواده های دارای دومعلول، کلنگ زنی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار و نشست و شام کاری با مسئولان شهرستان ملایر ازدیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر کار به استان همدان است.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان