آخرین اخبار

20. آبان 1396 - 18:57   |   کد مطلب: 31449
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 32 هزار میلیارد تومان منابع مالی برای اشتغالزایی اختصاص داده شده، یعنی 20 هزار میلیارد تومان در حوزه اشتغال فراگیر و 12هزار میلیارد تومان نیز در بحث اشتغال روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر در همین راستا قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «علی ربیعی» شامگاه امروز در جمع خبرنگاران درباره مهمترین برنامه وزارت کار تا پایان سال، گفت: یکی از برنامه های ما کار با نشاط است و حضور کارگران در محیط کار با نشاط است.

وی اظهار کرد: ما قصداحیاء ورزشگاه های کارگری و ورزشگاه های جوار کارگاه را دنبال می کنیم و در جایی که امکان ساخت آن در نزدیکی کارگاه وجود ندارد در شهرها این ورزشگاه ها ساخته می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: معتقد هستیم که ورزش می توان دموجب نشاط کاری شود و نشاط رضایت کاری را افزایش می دهد و می تواند به بهره وری و همچنین فقدان آسیب های اجتماعی کمک کند.

ربیعی تصریح کرد: یکی از برنامه های مهم ما در بخش کارگری چه در جامعه و چه در حوزه بهزسیتی در باره کاهش آسیب ها پیگیر هستیم، افزایش نشاط اجتماعی و راه هایی برای افزایش شادی در جامعه در کنار برنامه کاهش فقر است که به عنوان یکی از استراتژی های دولت دوازهم اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه محدود کردن فقر مطلق و فقر شدید از جمله برنامه های ما است، عنوان کرد: ایجاد اشتغال های متوسط به پایین و اشتغال هایی که به سمت کوچک و خورد میل می کند هم در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت:  32 هزار میلیارد تومان منابع مالی برای اشتغالزایی اختصاص داده شده، یعنی 20 هزار میلیارد تومان در حوزه اشتغال فراگیر و 12هزار میلیارد تومان نیز در بحث اشتغال روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر در همین راستا قرار گرفته است.

ربیعی اظهار کرد: به نظر می رسد این اشتغال کوچک و رو به خورد همراه با سیاست های ضد فقر و همراه با سیاست هایی که افراد بتوانند در مقابله با آسیب ها با نشاط زندگی کنند، سیاست های متصل به همی است که مجموعه کار و رفاه را تشکیل می دهد و این سیاسی است که دولت دوازدهم ذر برنامه خودش قرار داده است.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان