آخرین اخبار

21. آبان 1396 - 19:16   |   کد مطلب: 31471
کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال پس از بررسی مدارک تیم‌های لیگ برتری مشخص کرد که تیم‌های استقلالریال پرسپولیس، تراکتورسازی و ذوب‌اهن به عنوان نمایندگان ایران به AFC معرفی شدند.

به گزارش رودآور به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از کش و قوس‌های فراوان کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای مدارک تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی را کامل دانست اما با ناقص دانستن مدارک نفت تهران تکلیف نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کرد.

با این حساب استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی در فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند داشت اما به جای نفت تهران، ذوب آهن به عنوان تیم چهارم لیگ برتر راهی مرحله پلی‌آف این مسابقه‌ها می‌شود.

سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با استفاده از قانون بررسی مجدد بدهی‌های‌شان به افراد حقیقی و حقوقی تا فصل آینده می‌توانند در این رقابت‌ها حضور یابند اما برای سال آینده نیاز به بررسی مجدد پرونده‌های‌شان را دارند تا تکلیف بدهی‌ها مشخص شود.

بر همین اساس، سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی تیم‌های لیگ برتری که توانستند مجوز حرفه‌ای را بگیرند و تیم‌هایی که موفق به این کار نشدند را به این شرح اعلام کرد:

با استعانت از خداوند سبحان و حسب اختیارات حاصل از آیین نامه و دستورالعمل صدورمجوزحرفه ای ابلاغی از سوی ‏AFC‏ و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، به منظور هدایت سیستمی و قانونی باشگاه‌های کشور جهت حضور در ‏لیگ قهرمانان آسیا نسبت به راستی آزمایی مدارک و اسناد ارائه شده در سامانه ‏AFC‏ با بهره گیری از تجارب، تخصص ‏و تعهد کارشناسان ارشد فوتبال کشور نسبت به برگزاری جلسات تخصصی (قریب به ۲۰۰ ساعت) و فرآیند رسیدگی با ‏حضور کلیه اعضا کمیته بدوی صدورمجوزحرفه ای در موعد قانونی اقدام و به قرار ذیل الذکر اتخاذ تصمیم و اطلاع ‏رسانی می گردد:

‏‏گروه بندی باشگاه‌ها بر اساس رنکینگ فصل گذشته لیگ برتر خلیج فارس (۲۱۷-۲۰۱۶)

‏‏۱ - گروه ‏A‏ شامل باشگاه‌های: پرسپولیس، استقلال تهران، تراکتور سازی تبریز، ذوب آهن اصفهان، گسترش ‏فولاد تبریز، فولاد خوزستان و سایپای تهران می‌باشد که با توجه به فرآیند رسیدگی موفق به کسب مجوزحرفه ای ‏گردیده‌اند.

‏‏۲- گروه ‏B‏ شامل باشگاه‌های: فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پیکان تهران، صنعت نفت آبادان می‌باشد که با توجه ‏به فرآیند رسیدگی موفق به کسب مجوز ملی گردیده‌اند.‏‏

۳- گروه ‏C‏ شامل باشگاه‌های: استقلال خوزستان، نفت تهران ، پدیده طلایی خراسان، سیاه جامگان مشهد، ‏پارس جنوبی جم و سپید رود رشت می‌باشد که با توجه به فرآیند رسیدگی موفق به کسب مجوزحرفه ای و مجوز ملی ‏نگردیده‌اند.

‏بدیهی است ارزیابی صورت گرفته این کمیته بر مبنای اسناد و گزارشات ابرازی باشگاه‌های مذکور بوده و مسئولیت ‏صحت و سقم اسناد بر عهده باشگاه‌های صادر کننده آن می‌باشد.‏ 

اعضای کمیته بدوی:

مهدی محمد نبی
غلامرضا بهروان
عباس موسوی
احمدرضا براتی
کوروش خزایی

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان