آخرین اخبار

22. آبان 1396 - 8:42   |   کد مطلب: 31482
گرچه زلزله در تویسرکانی خسارتی به جای نگذاشته، اما از آنجا که استان همدان معین استان کرمانشاه است، نیروهای امدادی این شهرستان در حالت آماده باش هستند.

به گزارش رودآور، «حبیب مومیوند» در این باره گفت:  اگرچه این زلزله در سطح شهرستان احساس شده است، اما خوشبختانه از لحظه وقوع، گزارشي از خسارات احتمالي نداشته ايم.

وی اظهار کرد: همه مراكز درماني، هلال احمر و بيمارستان هم اكنون در حالت آماده باش هستند و از آنجايي كه استان همدان، استان معين كرمانشاه است، بخش درمان و اورژانس و امداد شهرستان آماده کمک رسانی در صورت نیاز است.

همچنین «سهراب اسدی» مربی امداد و نجات جمعیت هلال احمر تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور به بیان چند توصیه اکتفا کرد و گفت: گوشه های داخلی و دیواره های داخلی بهترین مکان برای پناه گرفتن است.

وی اظهار کرد: از آنجا که وقوع انفجار، آتش سوزی و برق گرفتگی به طور عمده بعد از زلزله محتمل است، در صورت امکان از وسایل گازی و برقی حداقل استفاده شود، تا در هنگام وقوع زلزله بلافاصله کنتورهای آن قابل قطع شدن باشد.

مربی امداد و نجات جمعیت هلال احمر تویسرکان افزود: در جایی که احتمال وقوع زلزله است، در هنگام خوابیدن در کنار پنجره، لوستر، قفسه کتاب و تابلو فرش پرهیز شود.

به گزارش رودآور؛ گرچه زلزله در تویسرکانی خسارتی به جای نگذاشته، اما از آنجا که استان همدان معین استان کرمانشاه است، نیروهای امدادی این شهرستان در حالت آماده باش هستند.

زنگنه

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان