آخرین اخبار

22. آبان 1396 - 21:41   |   کد مطلب: 31495
در مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور
پسران قایقران همدانی به آب می‌زنند

به گزارش رودآور؛ محمد ضروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تیم قایقرانی استان به مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام اعزام خواهد شد، افزود: این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان از فردا به مدت سه روز به تهران اعزام خواهد شد.

وی تاکید کرد: ‌یونس اسدی، کامیار سیفی، عادل طاهری، یاسر قراگوزلی، محمدصالح محمدی، امیرمحمد وثاقتی، محمدمهدی اسدبیگی، امیرحسین قمری و پوریا عیسی‌پور در رده سنی جوانان به این مسابقات اعزام خواهند شد.

رئیس هیات قایقرانی استان همدان خاطرنشان کرد: همچنین مصطفی نوری، امیرحسین قره‌گوزلو، فرامرز ورمزیار، حسن صمدی،امیرحسین عین آبادی، علی الماسی، حسین محرابی، رضا احمدی، رضا شاکری و ایمان مخملی در رده سنی بزرگسالان افراد اعزامی از استان به این مسابقات هستند.

وی یادآور شد: تیم قایقرانی استان همدان با مربی‌گری و سرپرستی مهدی صمدی به این مسابقات اعزام خواهد شد.

ضروری با بیان اینکه در رقابت‌هایی چون قهرمانی کشور و لیگ‌های برتر از همدان همواره به عنوان یکی از تیم‌های مدعی یاد شده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه همدان در ارتفاع قرار دارد و ورزش قایقرانی نیز یک ورزش هوازی محسوب می‌شود این مسأله می‌تواند برای جذب ورزشکاران سایر مناطق اثربخش باشد.

وی گفت: همدان از استعدادهای بسیار زیادی در رشته قایقرانی برخوردار است و مربیان سازنده ما با شناسایی نخبه‌های این رشته که شرایط جسمانی ایده‌آلی برای این رشته دارند، در کوتاه‌ترین مدت قایقرانان را از سطح مبتدی به رده حرفه‌ای ارتقا داده‌اند.

رئیس هیات قایقرانی استان همدان عنوان کرد: در چند سال اخیر افتخارات حاصل شده قایقرانی در حالی است که همدان فاقد دریا و دریاچه است و علاقه وافر قایقرانان همدانی موجب شده است که با پیمودن مسیر طولانی و با وجود سرمای شدید همدان در نیمه دوم سال تمرین آماده‌سازی خود را در سطح بالایی برگزار کنند.

انتهای پیام /

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان