آخرین اخبار

23. آبان 1396 - 1:16   |   کد مطلب: 31510
معاون بهداشتی علوم پزشکی همدان با بیان اینکه نیروهای معاونت بهداشتی در قالب ۴ تیم به مناطق زلزله زده کرمانشاه و ایلام اعزام شده‌اند، گفت: ۲۰ هزار دز واکسن مورد نیاز به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، دکتر جلال الدین امیری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 20 هزار دز انواع واکسن مورد نیاز به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شده است.

وی افزود: 20 هزار دز انواع واکسن در قالب هزاران دز واکسن توام و واکسن ام ام آر و حلال آن به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.

امیری عنوان کرد: در کنار واکسن‌ها 5 هزار عدد شیر خشک، 500 کیلو گرم پودر کلر و 100 کیلوگرم مواد زدعفونی‌کننده به استان کرمانشاه ارسال شده است.

 معاون بهداشتی علوم پزشکی همدان با اشاره به آمادگی نیروها، تجهیزات فنی و پشتیبانی معاونت بهداشتی خبر داد و گفت: به هنگام درخواست کمک از معاونت بهداشتی استان کرمانشاه، اقدامات لازم برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده انجام می‌شود.

امیری با بیان اینکه نیروهای معاونت بهداشتی در قالب 4 تیم به مناطق زلزله زده کرمانشاه و ایلام اعزام شد، عنوان کرد: نیروهای اعزام شده با تخصص‌های بهداشت محیط، مبارزه با بیماری‌های واگیر، سلامت‌روان و ماما بودند که عصر امروز به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

وی تأکید کرد: علاوه بر نیروهای فنی، پرسنل پشتیبانی و هماهنگ کننده معاونت بهداشتی، اعزام نیرو از شهرستان‌های استان نیز با هماهنگی معاونت بهداشتی برای خدمات‌رسانی و ارائه خدمات بهداشتی به آسیب دیدگان زلزله به مناطق زلزله زده انجام می‌شود

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان