آخرین اخبار

23. آبان 1396 - 1:21   |   کد مطلب: 31513
معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: با توجه به زلزله شدید شب گذشته طبق بررسی‌های به عمل آمده توسط كارشناسان ميراث فرهنگی هيچ يك از آثار و ابنيه‌های تاريخی استان همدان آسيب نديده است.

به گزارش رودآور؛ احمد ترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به وقوع زلزله شب گذشته در غرب کشور اظهار کرد: با توجه به زلزله شدید شب گذشته طبق بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان میراث فرهنگی هیچ یک از آثار و ابنیه‌های تاریخی در استان همدان آسیب ندیده است.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه هیچگونه آسیبی به بناهای تاریخی استان همدان وارد نشده است، تصریح کرد: در حال حاضر بنده در تویسرکان از نزدیک در حال بازدید از بناها هستم که هیچ آسیبی به آنها وارد نشده است.

معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه در ادامه از ابنیه نهاوند و ملایر نیز بازدید خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زلزله شب گذشته از شدت بالایی برخوردار بود، پیش‌بینی آسیب‌دیدگی به ابنیه تاریخی می‌رفت که بر این اساس بازدیدها در حال انجام است.

وی اضافه کرد: طبق بازدیدهایی که تاکنون انجام شده و اطلاعاتی که کارشناسان میراث فرهنگی گزارش داده‌اند، خوشبختانه هیچ یک از بناها دچار آسیب نشده‌اند.

به گزارش فارس، شب گذشته زلزله‌ای با قدرت 7.3 ریشتر مناطق وسیعی از غرب کشور را لرزاند که به موجب این حادثه، خساراتی به شهرهای مرزی غرب کشور وارد شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان