آخرین اخبار

27. آبان 1396 - 20:12   |   کد مطلب: 31558
مدیر روابط عمومی اورژانس 115 همدان از انجام 60 مورد عمل جراحي برای حادثه‌دیدگان زلزله کرمانشاه در همدان خبر داد.

به گزارش رودآور؛ عباس اولیاسمیع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی همدان در راستای خدمت‌رسانی به مصدومان زلزله استان کرمانشاه  تا عصر امروز، اظهار کرد: تاکنون 127 مصدوم از استان کرمانشاه در مراکز درمانی همدان پذیریش شده‌اند که پذیرش دو مصدوم جدید اخیراً صورت گرفت.

وی به انجام 60 مورد عمل جراحی برای حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه اشاره کرد، گفت: تیم 23 نفره پزشکی از حوزه معاونت درمان دانشگاه به کرمانشاه اعزام شده است.

مدیر روابط عمومی اورژانس 115 همدان با اشاره به عیادت نماینده ولی فقیه در استان همدان از مصدومین بستری شده در بیمارستان، افزود: ارسال 30 هزار عدد سرنگ به کرمانشاه برای مداوای بیماران از جمله اقدامات بوده است.

وی با بیان اینکه 310 میلیون ریال پزشکان بیمارستان قلب فرشچیان به حادثه‌دیدگان زلزله کرمانشاه کمک کردند، گفت: همراهان مصدومان به صورت سرپایی در اورژانس مرکز درمانی بعثت نیز درما ویزیت شده‌اند.

اولیاسمیع با اشاره به اعزام یک نفر از مصدومان بستری در مرکز بعثت به بیمارستان فیروزگر تهران، به   دلیل حضور اعضاء خانواده ایشان به عنوان مصدوم در آن بیمارستان، خاطرنشان کرد: تاکنون 10 پزشک و پرستار از سوی بسیج جامعه پزشکی به کرمانشاه  اعزام شده است.

وی بیان کرد: هفت نفر نیرو یعنی 6 نفر تکنسین اورژانس و یک نفر راننده پایه یک، با دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به استان کرمانشاه اعزام شده است.

مدیر روابط عمومی اورژانس 115 همدان  تصریح کرد: افزایش ظرفیت مراکز درمانی با اختصاص سایر فضاها به فضای بستری و دریافت تعداد تخت‌های خالی مراکز درمانی دانشگاهی طی این مدت مد مورد توجه قرار گرفته است.

وی  گفت: از روزهای آغاز امدادرسانی، اعزام بالگرد به کرمانشاه ، فراخوان مدیران مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی به EOC و آماده‌باش به تمام پایگاه‌های اورژانس استان  از جمله اقداماتی بوده که انجام شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان