آخرین اخبار

1. آذر 1396 - 19:22   |   کد مطلب: 31613
رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان همدان از برگزاری اولین همایش ملی پژوهش‌های کاربردی والیبال در همدان خبر داد و گفت: این همایش دوم آذرماه در دانشگاه پیام‌نور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ صفی‌الله صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری همایش ملی پژوهش‌های کاربردی والیبال در همدان، اظهار کرد: این همایش با هدف کاربردی کردن علوم ورزشی در رشته والیبال و در محورهای استعدادیابی در این رشته برگزار خواهد شد.

وی کاربرد‌های بیومکانیک ورزشی در والیبال، کاربردهای فیزیولوژی ورزشی در والیبال، آشنایی با آسیب‌شناسی و بازتوانی در ورزش والیبال، رسانه و والیبال، بازاریابی در والیبال،گردشگری ورزشی در والیبال، علم تمرین ویژه در والیبال را از دیگر اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان همدان با بیان اینکه این همایش با دعوت قهرمانان ملی رشته والیبال برگزار خواهد شد، ادامه داد: این همایش یک محور ویژه با عنوان اجرای بهینه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ورزش دارد که در پایان به برگزیدگان مقالات این بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های تخصصی این همایش، تصریح کرد: کارگاه استعدادیابی و پرورش استعدادها در والیبال، دوره‌بندی تمرینات قدرتی در والیبال، مهندسی تمرینات در والیبال پیشرفته، کاربرد آنالیز آماری برای مربیان والیبال از جمله کارگاه‌هایی است که در این همایش برگزار خواهد شد.

صفایی  با اشاره به اینکه برای شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها 20 امتیاز آموزشی از سوی فدراسیون والیبال منظور می‌شود، گفت: این همایش فردا دوم آذرماه در دانشگاه پیام‌ نور همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان