آخرین اخبار

1. آذر 1396 - 1:24   |   کد مطلب: 31614
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان مطرح کرد
كمك 2 میلیارد ریالي مردم همدان به زلزله‌زدگان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: بیش از 2 میلیارد ریال کمک نقدی از مردم همدان با هدف كمك به زلزله‌زدگان جمع‌آوري شد.

به گزارش رودآور؛ بهروز کارخانه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به فعالیت 63 ایستگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی جمعیت هلال احمر در استان برای کمک به زلزله‌زدگان، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد با پنج ایستگاه، بهار با سه ایستگاه، تویسرکان با چهار ایستگاه و رزن با دو ایستگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی فعالیت داشتند.

وی به فعالیت هشت ایستگاه در کبودراهنگ، چهار ایستگاه در فامنین، 10 ایستگاه در ملایر و 6 ایستگاه در نهاوند گفت: همدان نیز با 21 ایستگاه فعال در سطح شهرستان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به زلزله‌زدگان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: در مجموع تا 28 آبان ماه مبلغ کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده از پایگاه‌های فعال جمعیت هلال احمر 2 میلیارد و 218 میلیون و 665 هزار ریال کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده بوده است.

وی به آمار جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم استان به تفکیک هر شهرستان اشاره کرد و افزود: 118 میلیون و 655 هزار ریال کمک‌ نقدی از شهرستان اسدآباد و 86 میلیون و 561 هزار و 500 ریال نیز کمک‌ها از شهرستان بهار بوده است.

کارخانه‌ای کمک‌های نقدی از شهرستان تویسرکان را 154 میلیون ریال دانست و تصریح کرد: در این بازه زمانی از شهرستان رزن 79 میلیون و 150 هزار ریال و از شهرستان کبودراهنگ نیز 92 میلیون و 700 هزار ریال کمک‌های نقدی جمع‌آوری شد.

وی به 29 میلیون و 160 هزار ریال کمک جمع‌آوری شده از شهرستان فامنین اشاره کرد و ادامه داد: در شهرستان ملایر 343 میلیون و 731 هزار ریال و در شهرستان نهاوند نیز 242 میلیون ریال کمک‌های نقدی مردمی بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: در شهرستان همدان نیز تا 28 آبان‌ماه یک‌میلیارد و 72 میلیون و 707 هزار و 500 ریال کمک‌های نقدی مردمی جمع‌آوری شد.

وی در ادامه به تیم‌های آماده اعزام به ناطق زلزله‌زده از جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد و یادآور شد: جمعیت هلال احمر استان همدان آمادگی اعزام هشت تیم با 51 نیرو را به مناطق زلزله زده دارد.

کارخانه‌ای با بیان اینکه از هشت تیم آماده اعزام، هفت تیم اسکان با 35 عضو را آماده اعزام داریم، اظهار کرد: یک تیم پزشکی نیز با 16 نیرو در صورت نیاز آماده اعزام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون نیروهای اعزامی از جمعیت هلال احمر استان همدان در پاطاق شهر پل ذهاب مشغول خدمات‌رسانی هستند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان