آخرین اخبار

1. آذر 1396 - 12:40   |   کد مطلب: 31619
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد:
اعزام ۱۵ گروه جهادی ازهمدان برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده کرمانشاه
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از پیش بینی اعزام ۱۵ گروه جهادی برای بازسازی و ساخت مناطق آسیب‌دیده کرمانشاه در پی زلزله هفته گذشته خبر داد.

به گزارش رودآور و به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، شهرام صادقی افزود: در حال حاضر بسیج سازندگی اسکان موقت و دائم در ۳۱ روستای کرمانشاه را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه ۳ گروه جهادی برای ارزیابی میزان خسارت وارده به روستاهای کرمانشاه اعزام شده‌ است، یادآور شد: ۸ دستگاه ماشین‌آلات شامل لودر، بیل مکانیکی و غیره از قرارگاه بسیج سازندگی استان همدان در مناطق زلزله‌زده در حال آواربرداری است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی ظرفیت لازم برای بازسازی و ساخت ۲۰۰ واحد روستایی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را دارد، عنوان کرد: با هماهنگی بنیاد مسکن چادر و امکانات اولیه به مردم این مناطق ارائه شده است و در حال ارزیابی مناطق برای واگذاری کانکس‌ها هستیم.

صادقی درباره ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی بسیج سازندگی به مناطق زلزله‌زده گفت: تاکنون بیش از ۵۰ کامیون انواع مواد ضروری به مناطق زلزله‌زده ارسال شده و مبالغ زیادی نیز جمع‌آوری شده که برای بازسازی و ساخت منازل آنها صرف خواهد شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان