آخرین اخبار

3. آذر 1396 - 7:24   |   کد مطلب: 31642
رئیس اوقاف و امور خیریه تویسرکان گفت: امروز بیماران پروانه‌ای این شهرستان به مشهد مقدس اعزام می شوند.

«حمیدرضا نوروزی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به مواردی از وقف نامه 148 سال پیش مرحوم حاج خسرو میرزا که در روستای باقرآباد این شهرستان زندگی می کرد، گفت: آن مرحوم بخشی از زمین های کشاورزی خود را برای امورخیریه، تعمیر هر ساله حمام و قنات روستا و تعزیه خوانی وقف کرده بود بخشی دیگر را هم برای تأمین هزینه اعزام زائران امام رضا(ع).

وی اظهار کرد: امروز در تویسرکان 12 بیمار پروانه ای زندگی می کنند که وقف خاصی برای حمایت از آنان نیست، اما می شود در قالب اعزام به مشهد از محل وقف نامه مرحوم خسرومیرزا به نوعی با آنان هم دردی کرد.

رئیس اوقاف و مور خیریه تویسرکان افزود: با توجه به نوع بیماری که پروانه ای ها دارند، سعی شده تا برخی از اعضای خانواده هایشان هم راهی سفر شوند، از این رو امروز جمعه 12 بیمار پروانه ای و پنج نفر از خانواده های آنان به مشهد مقدس اعزام می شوند.

نوروزی تصریح کرد: باتوجه به مشکلات روز، می طلب که واقفان خیراندیش جدید با نیت خیری که دارند از مشاوره های اداره اوقاف برای جهت دهی به وقف های خود بهره مند شوند، چرا که می توان برای حل مشکلات و رفع نیازهای روز جامعه از وقف های جدید با نیات به روز استفاده کرد.

زنگنه

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان