آخرین اخبار

4. آذر 1396 - 19:33   |   کد مطلب: 31668
تیم فوتبال استقلال که هنوز با روزهای خوبش فاصله دارد در سیزدهمین دیدار لیگ هفدهم خود به چهارمین پیروزی دست یافت و با چند پله صعود به رده نهم جدول رسید.

به گزارش رودآور به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخرین دیدار از هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز شنبه بین تیم های استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی آغاز شد که این بازی با برتری ۲ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. فرشید اسماعیلی در دقایق ۶۲ و ۸۸ برای استقلال گل زد.

در این دیدار که شفر تغییراتی  را در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود آبی پوشان نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند و هر چند یک بار در دقیقه ۴۲ توسط روزبه چشمی تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند اما در مجموع فوتبال سرد و کسل کننده ای را به نمایش گذاشتند. 

در نیمه دوم استقلال کمی بهتر بازی کرد و موقعیت هایی را هم روی دروازه حریف ایجاد کرد که در دقیقه ۶۲ فرشید اسماعیلی با نفوذ از جناح چپ و ضربه ای زمینی توپ را از زیر دستان دخسوس به گل برتری آبی ها تبدیل کرد.

درحالی که استقلال نمایش بهترش در نیمه دوم را ادامه می داد در دقایق پایانی باز هم این اسماعیلی بود که پاس خوب علی قربانی را در دقیقه ۸۸ به گل دوم تبدیل کرد تا شاگردان شفر با یک پیروزی خوب به رده نهم جدول رده بندی صعود کنند.

این چهارمین پیروزی استقلال در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر بود و دومین برد شفر با این تیم محسوب می شود. آبی پوشان با این پیروزی ۱۶ امتیازی شدند و به رده نهم صعود کردند. 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان