آخرین اخبار

7. آذر 1396 - 8:53   |   کد مطلب: 31701
مدیر حوزه علمیه کوثر تویسرکان با تأکید بر اینکه حفظ جان امام زمان(عج)، مهمترین خدمت امام یازدهم بود، گفت: امام حسن عسکری(ع) مردم را برای پذیرش غیبت مهدی موعود(ع) آماده ساخت

به گزارش رودآور؛ «لیلا ترکاشوند» مدیر حوزه علمیه کوثر تویسرکان شامگاه روز گذشته، در یادواره شهدای روستای رودآور و در جمع بانوان روستا، گفت: با وجود سخت گیری ها ودشمنی های بسیار عباسیان، امام حسن عسکری(ع) با تمام توان از وجود نازنین مهدی موعود(عج) محافظت می کردند.

وی اظهار کرد: امام یازدهم شیعیان خدمات بسیاری به مردم داشتند و اما باید دقت داشت که همین حفظ جان امام پس از خود، از مهترین آن ها بود که به بهترین نحو آن هم در زمانی که مأموران عباسی هر لحظه به دنبال به شهادت رساندن حضرت مهدی(عج) حضرت بودند، آن را انجام می دادند.

امام حسن عسکری(ع) مردم را برای پذیرش غیبت مهدی موعود(ع) آماده ساخت

مدیر حوزه علمیه کوثر تویسرکان افزود: فراهم ساختن اوضاع و احوال و پذیرش غیبت امام عصر(عج) در اذهان مردم از اقدامات اثربخش آن حضرت بود، چرا که مردم به یک باره نمی توانستند با موضوع غیبت کنار بیایند و باید مقدمات آن فراهم می شد و آن مقدمات نیز به خوبی از سوی امام حسن عسکری(ع) مهیا شد.

ترکاشوند تصریح کرد: عباسیان می خواستند با بردن شیعیان به سمت فقر و تنگدستی، حال و روز آنان را در جامعه تحقیر کنند، که این توطئه آنان نیز به شکلی مناسب از سوی امام یازدهم خنثی شد.

نقش مدافعان حرم به عنوان سپاهیان اسلام در شکست داعش بی نظیر است

وی در ادامه با ابراز خرسندی از غلبه سپاهیان اسلام و جبهه مقاومت بر داعشی های تکفیری که دست پرورده امریکا، صهیونیست و آل سعود بودند، عنوان کرد: باید شکر چنین پیروزی هایی را به جای آورد، چرا که اگر نبودند مدافعان حرم، جلوی ترویج اسلام حقیقی گرفته می شد.

مدیر حوزه علمیه کوثر تویسرکان با تأکید بر اینکه نقش مدافعان حرم به عنوان سپاهیان اسلام در شکست داعشی های تفکیری بی نظیر بود، گفت: مدافعان حرم، تنها برای رضای خدا، حفظ اسلام و حمایتاز مظلومان جهان به پا خواستندو جبهه کفر را نابود ساختند.

زنگنه 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان