آخرین اخبار

7. آذر 1396 - 11:29   |   کد مطلب: 31713
حضور پرقدرت 4 همدانی در اردوی تیم ملی دووميداني نابینایان
ملی‌پوشان پارآسیایی فردا در همدان بدرقه می‌شوند
رئیس هیات نابینایان و کم‌بینایان همدان گفت: مراسم بدرقه چهار دونده همدانی برای حضور در مسابقات پارآسیایی امارات فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش رودآور؛ سمیه سهیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: چهار دونده نابینا و کم‌بینای همدانی برای حضور در اردوی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان برای حضور در مسابقات پارآسیایی امارات فردا بدرقه خواهند شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم ورزشکاران همدانی در این رویداد حضوری موفق داشته باشند، تصریح کرد: این برنامه عصر فردا چهارشنبه هشتم آذرماه 96 در سالن ورزشی الغدیر واقع در 600 دستگاه همدان انجام می‌شود.

رئیس هیات نابینایان و کم‌بینایان استان همدان با بیان اینکه مهرداد نجفی، محمدرضا اقبالی، مهدی سیاری و علی ملکی‌منصور ورزشکاران دعوت شده به اردوی پارآسیایی هستند، خاطرنشان کرد: سومین دوره بازی‌های پارآسیایی جوانان هفدهم تا بیست‌وسوم آذرماه در ابوظبی امارات برگزار می‌شود و این دوندگان پس از برگزاری اردوی تهران به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این اردو آخرین مرحله از اردوی دوومیدانی پارآسیایی نابینایان برای اعزام به مسابقات قهرمانی امارات است، افزود: چهار دونده همدانی شانس بالایی برای کسب مدال در این دوره از مسابقات دارند.

رئیس هیات نابینایان و کم‌بینایان استان همدان با بیان اینکه ورزشکاران این هیات ورزشی در چند سال اخیر افتخارات زیادی برای ورزش استان همدان به ارمغان آورده‌اند، عنوان کرد: حضور ورزشکاران ما در پارالمپیک و مسابقات پارآسیایی حاکی از آن است که قهرمانان ما در رشته‌های مختلف از جمله دوومیدانی و والیبال نشسته حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

انتهای پیام / 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان