آخرین اخبار

7. آذر 1396 - 18:32   |   کد مطلب: 31715
معاون امور هنری وزارت فرهنگ درپیامی به بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان این جشنواره را فرصت ارزشمندی برای خلق آثار هنری مناسب با حال و مقال کودکی و نوجوانی دانست.

به گزارش رودآور و به نقل از روابط عمومی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان علی مرادخوانی در پیامی به بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان این جشنواره را فرصت ارزشمندی برای خلق آثار هنری مناسب و متناسب با حال و مقال کودکی و نوجوانی دانست.

در پیام علی مرادخانی آمده است: برگزاری بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در شهر تاریخی همدان فرصت ارزشمندی است برای خلق آثار هنری مناسب و متناسب با حال و مقال کودکی و نوجوانی. هرچند حادثه دلخراش اخیر در مرزهای غربی کشور و مصائب انسانی استان کرمانشاه و به ویژه صحنه‌های تأثر انگیزی  که برای کودکان و  نوجوانان آن خطه مرزبان رویداد، خاطر همگان به خصوص روح لطیف هنرمندان را حزین و غمگین نمود اما جلوه‌های پرشکوه همدردی و همکاری آحاد ملت، سوژه‌های ناب و بدیعی برای آفرینش‌های هنری در دسترس وقایع نگاران هنرمند قرار داده است و بر این اساس شایسته است علیرغم تألمات روحی، با بهره‌گیری از امکانات موجود، این رویداد هنری در حد و اندازه مورد انتظار برگزار شود.

بی گمان فردای روشن ایران اسلامی، منوط به تربیت، آموزش، نشاط، ایمان و اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان این مرز و بوم است و عرصه نمایش، صحنه ممتاز و متمایز عرضه افکار و اندیشه‌های تعالی بخش کودک و نوجوان است که می‌بایست با جد و جهد از ظرفیت‌های بی بدیل پیدا و پنهان آن بهره برد و مسیر پیشرفت و تعالی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی را به آتیه سازان کشور آموخت.

از تلاش همه دست‌اندرکاران و همکاران و حضورپیشکسوتان و هیأت محترم داوران سپاسگزارم و ضمن آرزوی توسعه و تعالی تئاتر کودک و نوجوان، سلامت  و سعادت کودکان و نوجوانان عزیز رادر همه عرصه‌های زندگی مسألت دارم.

علی مرادخانی

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان