آخرین اخبار

8. آذر 1396 - 14:26   |   کد مطلب: 31720
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون از مجموع 20 هزار شغلی که پیش بینی می شود در سال جاری در استان ایجاد شود، 11 هزار و 400 شغل ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «سیدسعید شاهرخی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ظهر امروز در شورای اداری تویسرکان با بیان اینکه کنارگذاشتن همه اختلاف ها از سوی همه جناج حا حواسته مردم است، گفت: در این زمینه نقش روحانیت اثربخش است و می طلبد که همه ارگان ها با یکپارچگی برای خدمت رسانی به مردم وارد میدان شوند، چراکه  مردم همیشه پشتیبان نظام هستند.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون از مجموع  20 هزار شغلی که پیش بینی می شود در سال جاری در استان ایجاد شود، 11 هزار و 400 شغل ایجاد شده است. 

تویسرکان در سه حوزه گردشگری، سطح زیر کشت باغات و صنایع دستی ظرفیت های خوبی برای ایجاد اشتغال دارد

«حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان نیز بااشاره به ظرفیت های مهم در حوزه اشتغالزایی در تویسرکان، گفت: این شهرستان جاذبه های گردشگری بسیاری دارد و از این حیث در رتبه دوم استان قرار دارد.

وی اظهار کرد: همچنین 23 درصد از صنایع دستی استان در تویسرکان تولید می شود به ویژه اینکه منبت کاراران فعالی در حوزه صنایع دستی فعالیت دارند که می توانند زمینه ایجاد اشتغال را در این شهرستان ارتقاء بخشند.

فرماندار تویسرکان افزود: همچنین در این شهرستان در حدود 9 هزار باغات زیر کشت داریم و به نظر می رسد با بهره گیری از امکانات روز دنیا در این زمینه نیز حوزه اقتصادی شهرستان ارتقاء یابد.

مومیوند تأکید کرد: با توجه به این ظرفیت ها یعنی گردشگری، صنایع دستی و میزان سطح زیر کشت باغات می توان زمینه های اشتغالزایی و فرصت های اقتصادی مناسبی را در تویسرکان مهیا ساخت.

کند شدن نرخ مهاجرت از تویسرکان به کلان شهرها

وی در ادامه از کند شدن نرخ مهاجرت در تویسرکان خبر داد و تصریح کرد: رسیدن جمعیت این شهرستان به زیر 10 هزار نفر از دغدغه های شهروندان بود که خوشبختانه آمار سرشماری سال گذشته نشان از کند شدن نرخ مهاجرت از این شهرستان دارد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان