آخرین اخبار

8. آذر 1396 - 18:50   |   کد مطلب: 31732
پاس از لیگ یک دور می‌شود
خطر بیخ گوش «منعم»
«اگر در فصل جاری تیم پاس لیگ یکی شود شما را در سمت مدیرکلی حفظ خواهم کرد، در غیر این صورت برکنار خواهی شد!» این همان جمله معروف چندی پیش استاندار همدان خطاب به رسول منعم بود که حالا وارد ابعادی تازه شده است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، چندی پیش و در جریان سفر وزیر ورزش و روسای فدراسیون‌های ورزشی به همدان، محمدناصر نیکبخت استاندار همدان در حضور جمعی از روسای فدراسیون‌ها و حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفته بود: اگر در فصل جاری تیم پاس لیگ یکی شود شما را در سمت مدیرکلی حفظ خواهم کرد، در غیر این صورت برکنار خواهی شد! استاندار همدان همچنین در پاسخ به اظهارات حاجی‌بابایی در خصوص پاس عنوان کرده بود: همه امید من برای موفقیت پاس، عباس صوفی (رئیس هیات فوتبال) است.

روزی که استاندار همدان این اولتیماتوم چشم‌بسته را آن هم در حضور جمعی از روسای فدراسیون‌ها و نمایندگان مجلس حواله رسول منعم کرد، لرزه را بر اندام مرد شماره یک ورزش استان انداخت و شاید از آن به بعد، بیش از همه شخص مدیرکل ورزش و جوانان نگران نتایج پاس بوده است.

با این اوصاف شاید از خط گذشتن هر توپ از دروازه پاس، شیشه عمر رسول منعم در دستگاه ورزش را شکننده‌تر می‌کرد تا اینکه دیروز شاگردان مجید باقرنیا با شکست دو بر صفر برابر گیتی‌پسند اصفهان عملا از گزینه‌های مدعی صعود خارج شوند.

پاس در حال حاضر با 15 امتیاز در رده ششم جدول گروه سوم لیگ دسته دوم قرار گرفته و با تیم چهارم که آخرین تیم صعودکننده به دور دوم محسوب می‌شود، چهار امتیاز فاصله دارد. تیم صدرجدول هم 26 امتیاز دارد و پاس با این تیم فاصله‌ای رویایی را مقابل خود می‌بیند.

پاسی‌ها حتی با آمدن باقرنیا هم موفق عمل نکرده‌اند تا ثابت شود این تیم همچنان بیمار است و برازنده صعود نیست! تیمی که آورندگان عباس سرخاب با تصمیم احساسی، شرایط سخت را در نیم فصل اول ایجاد کردند و دست آخر سرخاب بی‌کارنامه از این تیم خارج شد.

سرخاب با کارنامه‌ای فوق درخشان در ناکامی و بدکامی در لیگ‌های فوتبال ایران با چه استدلالی به پاس آمد؟

حالا هم باقرنیا میراث سرخاب را یدک می‌کشد. تیم او روز گذشته به قدری ضعیف بازی کرد که انگار قرار بود بازیکنان پس از بازی از زندان خلاصی یابند! یکی دنبال رفتن نزد مرتضی تبریزی بود و دیگری دنبال رفتن پیش خانواده و ...

با این تیم ره به ترکستان بردن طبیعی است. تیمی که هم بومی از آن ناراضی است هم غیربومی. پول هم که نیست و شمارش معکوس برای کنار زدن مسئول شماره یک آن یعنی مدیرکل ورزش و جوانان آغاز شده است.

دقیقا همان اولتیماتومی که استاندار همدان صادر کرد که اگر پاس لیگ یکی نشود، مدیرکل ورزش و جوانان باید به فکر جایگاهی به غیر از مدیرکلی ورزش و جوانان همدان باشد!

انتهای پیام /

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان