آخرین اخبار

9. آذر 1396 - 7:59   |   کد مطلب: 31740
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: فعالان حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری دولت را پیشنهادات و راهکارهایی برای برطرف کردن مشکلات و موانع پیش روی ارائه دهند.

به گزارش رودآور؛ «سید سعید شاهرخی» شامگاه روز گذشته در دیدار با فعالان سیاسی، اجتماع ، فرهنگی و همچنین سمن ها و اصحاب رسانه تویسرکان گفت: این دولت برنای های مناسبی برای اقتصاد، سیاست داخلی و خارجی ارائه داده که با اقبال عموم همراه بوده است.

وی اظهار کرد: از آنجا که مسئولان ارشد کشوری با رأی مستقیم یا غیر مستقیم همین مردم منتخب می شوند، باید در بین مردم برای استفاده از نظرات و پیشنهادت آنان بهره مند شوند.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان از فعالان حوزه های مختلف دعوت شده خواست تا دولت را با ارائه پیشنهادات و راهکارهای خود در برطرف کردن مشکلات و موانع یاری کنند.
شاهرخی با تأکید بر اینکه در استان همدان به دنبال کاهش آسیب های اجتماعی، تصریح کرد: در این گونه نشست ها می بایست مشکلات، نقاط ضعف و قوت در حوزه هایی از جمله قرآنی، تئاتر و موسیقی شفاف عنوان شود.
وی عنوان کرد: جا دارد که هر چه سریعتر پست ریاست اداره ارشاد تویسرکان تعیین تکلیف شود تا در کنار این فعالان عرصه های مختلف، پیش برنده اهداف دولت باشد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان