آخرین اخبار

10. آذر 1396 - 14:00   |   کد مطلب: 31742
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی دختران تویسرکان:
تشریح فضای افسارگسیخته شبکه های اجتماعی برای دانش آموان یک ضرورت است
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی دختران تویسرکان، گفت: دوره های آموزشی با رویکرد آسیب شناسی فضای افسار گسیخته شبکه های اجتماعی، با پرده برداری از ضررهای آن، افکار و اذهان دانش آموزان را در رویارویی با چنین محیط هایی تا حدودی تقویت می کند.

به گزارش خبرنگار رودآور، صبح امروز دوره آموزش و توانمندسازی واحدهای امیدان به همت بسیج دانش آموزی در تویسرکان برگزار شد.

«خدیجه الوندی» فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی دختران تویسرکان در حاشیه این دوره آموزشی گفت: در این دوره 45 نفر حضور داشتند و مربیان نیز درباره مسائل نظام تربیتی و آسیب های فضای مجازی به ایراد سخن پرداختند.

وی اظهار کرد: پرورش در کنار علم آموزی امروز بیش از همیشه احساس می شود، چرا که تبلیغات ماهواره ای و شبکه های اجتماعی بسترنامناسبی برای الگوسازی در سنین نوجوانی و جوانی فراهم کرده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی دختران تویسرکان افزود: نباید در این روزها از هجمه های تبلیغاتی ماهواره ای و فضای گسترده مجازی غافل شد، چرا که دشمن با نفوذ فرهنگی به دنبال تغییر ساختار اعتقادی مردم ما از همین سنین پایین است.

الوندی تصریح کرد: بدین ترتیب دشمن می خواهد با بی هویت سازی عمومی جامعه جوان ما را از درون تهی کند و پوچ اندیشی و بی انگیزگی را ترویج دهد، تا دانش آموزان به جای تدبیر برای علم آموزی به فکر برنامه های نامناسبی باشند که هم خود را به خطر بیاندازند و هم خانواده و حتی جامعه را.

وی عنوان کرد: این گونه دوره های آموزشی با پرده برداری از آسیب های اجتماعی، فرهنگی و اعتقادی فضای فسار گسیخته شبکه های مجازی، افکار و اذهان دانش آموزان را در رویارویی با چنین محیط هایی تا حدودی تقویت می کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی دختران تویسرکان با تأکید بر اینکه دانش آموزان امروز ما، آینده سازان فردا هستند، گفت: رفتن به سمت خودباوری و ایمان به خدا و توانمندی های داخلی باید از همین سنین نوجوانی در تلفیق با آموزه های دینی به نسل جدید آموخته شود تا نسلی کارآفرین و پوینده پرورش یابد.

زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان