آخرین اخبار

10. آذر 1396 - 14:30   |   کد مطلب: 31744
نمایندگان مجلس همچون سایر مردم صبحانه، ناهار و شام صرف می کنند! برخی ها کمی پرحجم تر و برخی ها کمی کم حجم تر! و اما در این میان کره مربا، چلوخورشت، نان و پنیر، غذاهای مورد علاقه یک روز نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ دهم آذرماه برابر با سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس، است که در تقویم رسمی کشورمان با عنوان روز مجلس نامگذاری شده است.

بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی محلی است برای تدوین نظام ارزشی مورد قبول جمهوری اسلامی ایران و تهیه و تصویب قوانین اسلامی برای کلیه نیازهای جامعه در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی،تبلیغی، نظامی، اخلاقی و قضایی.

 هر نماینده ای قبل از ورود به مجلس نام و نشانی برای خود داشته و در بین عده ای مقبول بوده و البته در بین عده ای شاید مورد حمایت قرار نگرفته است، بماند که در مجلس دهم بودند نمایندگان منتخبی که تنها به دلیل حضور در لیست خاصی رأی آوردند و چندان شناختی نسبت به وظایف یک نماینده نداشتند، اما از این موارد گذر می کنیم.

برخی از نمایندگان هم که به گفته مردم حوزه انتخابیه آنان ماه به ماه و شایدم هم سال به سال به شهرستانشان سری نمی زنند و برخی دیگر هر هفته در بین مردم حضور می یابند.

از کوچتکرین نماینده مجلس از نظر سنی یعنی سیده فاطمه حسینی 34 ساله تا بزرگترین آنان یعنی عبدالرضا هاشم زائی 73 ساله، همگی همچون سایر مردم علاقه مندی های خاص خود را دارد، چه در رشته های ورزشی و چه در هنر و موسیقی، غذاهایی هم به نوعی مانند سایر مردم صرف می کنند! گاهی کمی پرحجم تر گاهی کمی کم حجم تر!

برخی ها ذائقه غذاییشان متفاوت است و کمی غذاهای گرانتر می خورند و برخی دیگر شاید شیلیگ و عده ای هم به نان و پنیر بسنده می کنند!

کره مربا، چلوخورشت، نان و پنیر؛ صبحانه، ناهار و شام مورد علاقه یک نماینده مجلس

در بین نمایندگان به طور تصادفی به سراغ «محمدکاظمی» یکی از نمایندگان مردم شهرستان ملایر می رویم که جزء لیست امید بود و با سوالات خودمانی او را غافلگیر کردیم.

کاظمی که به طور معمول سخنرانی های سیاسی خاصی دارد، با خنده از سوال خبرنگار رودآور مبنی بر اینکه صبحانه، ناهار و شام بیشتر از چه نوع غذاهایی استفاده می کند؟ استقبال کرد، او گفت که صبحانه بیشتر دوست دارد کره و مربا بخورد و ناهار به چلوخورشت علاقه مند است.

درباره شام توصیه هایی هم داشت، اینکه تمایل دارد شامش مختصر باشد و نان و پنیر و یا سالاد، او معتقد است که شام باید مواد غذایی کمتر مصرف شود.

پیاده روی ام به خاطر ورود به مجلس تعطیل شد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی علاقه ای خاصی به ورزش فوتبال دارد اما می گوید که خودش بیشتر به پیاده روی می پردازد و سابق بر این یعنی قبل از اینکه نماینده مجلس شود، به طور مرتب و مستمر هر روز یک ساعت پیاده روی و ورزش هایی بدنی انجام می داده است، اما با پا گذاشتن به مجلس، این روند پیاده روی تعطیل شد، چرا که دیگر فرصتی برای پرداختن به پیاده روی را ندارد!

کاظمی درباره علاقه مندی خود به هنر با کمی مکث پاسخ داد و به هنر صنایع دستی علاقمندی نشان می دهد و عنوان می کندکه همچون تعدادی از ملایری ها به صنایع چوبی و دستی علاقه مند است.

گرانترین کفش نماینده ملایر، 140 هزارتومانی است

وی درباره گرانترین کفشی که خریداری و استفاده کرده است هم می گوید، اخیراً یعنی در حدود یک هفته پیش کفشی به قیمت 140 تومان خریداری کرده که همان گرانترین کفشی است که در تاکنون خریده.

به گزارش رودآور، امید آن که نمایندگان مجلس شام و ناهارشان سنگین نباشد تا درد درماندگان و نیازمندان را درک کنند و با همدردی با عموم مردم و به ویژه با طبقه متوسط به پایین قوانینی متناسب با آموزه های اسلامی، آرمان های انقلابی و به نفع مردم وعظ کنند!

زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان