آخرین اخبار

11. آذر 1396 - 19:54   |   کد مطلب: 31778
دبیر کمیته اطلاع‌رسانی کنگره آیت‌الله نجفی همدانی (ره) خبر داد
تهیه مستند «حدیث سرو»
دبیر کمیته اطلاع‌رسانی کنگره آیت‌الله نجفی همدانی (ره) از تهیه «مستند حدیث‌سرو» با روایت زندگی آیت‌الله نجفی همدانی (ره) خبر داد.

به گزارش رودآور خبرگزاری فارس از همدان محسن غفاری عصر امروز در پنجمین جلسه شورای برگزاری کنگره ملی مفسر قرآن حضرت آیت‌الله آقانجفی با بیان اینکه سه مجموعه شرکت سروش، خانه مطبوعات و مؤسسه شهید محراب آیت‌الله مدنی اعضای کمیته هستند، اظهار کرد: خوشبختانه خانه مطبوعات همکاری سازنده‌ای در این مهم داشت.

وی با بیان اینکه شرکت سروش دو کار ویژه انجام داد که یکی از آنها موشن‌گرافی فراخون مقاله بود که تأثیر خوبی داشت، افزود: در حوزه خبر، سه گزارش تهیه شده و از شبکه سراسری پخش شده است.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی کنگره آیت‌الله آقانجفی همدانی(ره) با اشاره به اینکه ساخت یکی از مستندهای «حدیث سرو» اختصاص به این عالم وارسته دارد، گفت: لوکیشن اصلی در منزل آیت‌الله شهید مدنی است.

وی با اشاره به اینکه مستند دیگری در مرحله مونتاژ قرار دارد و قرار است تا زمان برگزاری کنگره آماده و پخش شود، ادامه کرد: در این مستند به نقش سازنده آیت‌الله آقانجفی همدانی(ره) در دوران دفاع مقدس و ارتباط ایشان با رزمندگان در مسجد کولانج پرداخته می‌شود.

غفاری با بیان اینکه در کنار اقدامات صورت گرفته، مراسم کنگره به طور زنده از تلویزیون برای هم‎استانی‌‌ها پخش خواهد شد، خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم که همزمان برنامه کنگره از شبکه‌های دیگر سیما همچون شبکه‌های شما و خبر به طور زنده برای بینندگان پخش شود.

وی با بیان اینکه در بخش رادیو سایر همکاران نیز آمادگی کامل را دارند تا در شبکه تخصصی قرآن و معارف مراسم را پوشش دهند، گفت: امید است که بتوانیم برنامه‌ها را با کیفیت مطلوب برای عموم ارائه دهیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان