آخرین اخبار

11. آذر 1396 - 18:56   |   کد مطلب: 31780
هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه استقلال به قرعه دشوار ایران در جام جهانی 2018 روسیه واکنش نشان داد.

به گزارش رودآور؛ احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به قرار گرفتن ایران در گروه دوم جام جهانی روسیه و هم‌گروهی با اسپانیا، پرتغال و مراکش اظهار کرد: قرعه تیم ملی واقعا دشوار است، هم پرتغال و هم اسپانیا از قدرت‌های فوتبال جهان هستند و همین موضوع بدون تردید کار ما در جام‌جهانی روسیه را سخت خواهد کرد.

وی عنوان کرد: تصور ما بر این بود که چون در سید سه قرار داریم قرعه بهتری در جام‌جهانی به ما خواهد خورد، اما به نظرم اگر در سید چهار بودیم با توجه به اتفاقات رخ داده در قرعه‌کشی، از شانس به مراتب بیشتری برای صعود برخوردار بودیم.

کاپیتان سابق سپاهان اصفهان تصریح کرد: باید منطقی باشیم، اسپانیا جزو سه مدعی اصلی جام است و پرتغال هم شاید مدعی اصلی قهرمانی نباشد اما قهرمان اروپاست و بازیکنان بزرگ و فوق‌ستاره‌ای در ترکیب خود در اختیار دارد.

وی با بیان اینکه کار تیم ملی در جام‌جهانی 2018 روسیه دشوار خواهد بود، افزود: به اعتقاد من اگر تیم ملی در پنچ گروه از هفت گروه دیگر جام‌جهانی قرار می‌گرفت بالای 50 درصد شانس صعود داشت اما در این گروه کار سختی پیش‌روی شاگردان خوب کی‌روش است.

جمشیدیان گفت: البته نکته مثبت برای تیم ملی قرعه خوب بازی‌هاست و به نظر من اگر در بازی اول سه امتیاز را بگیریم و دنبال یک تساوی در دو بازی باقی‌مانده برابر اسپانیا یا پرتغال باشیم از شانس بالایی برای صعود برخوردار خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بازی اول برای تیم ملی از اهمیت غیرقابل توصیفی برخوردار است، یادآور شد: قبلا هم این را گفته‌ام که اگر در جام‎‌جهانی قبلی بازی اول و سوم ما جابجا بود، صعود می‌کردیم.

هافبک سابق پاس همدان با بیان اینکه کی‌روش یکی از بهترین تیم‌های صعود کرده ایران به جام‌جهانی را در اختیار دارد، گفت: قبل از قرعه‌کشی همه خوشبین بودیم اما قرعه واقعا سخت است و باید منتظر اتفاقات فوتبالی باشیم.

وی با بیان اینکه پرتغال در ادوار مختلف جام‌جهانی همیشه به عنوان مدعی وارد شده اما عملکرد خوبی نداشته است، عنوان کرد: درست است که آنها در یورو قهرمان شدند اما با سه تساوی و به عنوان تیم سوم از گروه خود بالا رفتند. فوتبال میدان اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی است و در همین قرعه سخت هم باید امیدوار باشیم.

انتهای پیام / 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان