آخرین اخبار

12. آذر 1396 - 7:34   |   کد مطلب: 31785
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در سال جاری تاکنون 74 ورزشکار همدانی در مسابقات بین المللی و 550 ورزشکار در مسابقات کشوری در رشته های ورزشی انفرادی با کسب مقام های مختلف، برای استان افتخار شدند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ عصر روز گذشته، «رسول منعم» مدیر کل ورزش و جوانان استان  همدان با فرماندار  تویسرکان دیدار کرد، منعم همچنین از پیش کسوت ورزش شهرستان تویسرکان به همراه سرپرست معاونت فرمانداری، بخشدار مرکزی  و تعدادی از رؤسای  هیئت های ورزشی  از ابوالقاسم آریافر  که در بستر بیماری است عیادت کرد و از چهار دهه فعالیت فرهنگی این پیشکسوت با اهدا لوح تقدید شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در دیداری که با فرماندار تویسرکان داشت، گفت: در سال جاری بیش از 44 میلیارد تومان اعتبارات مالی به به اداره کل ورزش و جوانان استان اختصاص یافته است که امید است در این باره جذب بالایی داشته باشیم.

وی از درخشش 74 ورزشکار همدانی در مسابقات بین المللی خبر داد و اظهار کرد: این ورزشکاران در 20 عنوان رشته ورزشی مقام های مختلفی کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: در مسابقات کشوری هم 550 ورزشکار همدانی بودند که در ورزش های انفرادی برای استان افتخارآفرین شدند و همچنین تصاحب 50 مقام ورزشی در 50 عنوان رشته تیمی هم بخشی دیگر از درخشش همدانی ها در مسابقات ملی بوده است.

منعم در ادامه از کسب مقام دومی استان های تیپ دو کشور توسط اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد.

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان