آخرین اخبار

13. آذر 1396 - 14:15   |   کد مطلب: 31819
رئیس هیئت تیراندازی استان‌همدان گفت: بانوی تیرانداز همدانی به مسابقات سلاح‌های بادی آسیا به میزبانی کشور ژاپن اعزام می‌شود.

به گزارش رودآور؛ ناصر محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام بانوی تیرانداز همدانی به مسابقات سلاح‌های بادی آسیا اظهار داشت: دهمین دوره مسابقات سلاح‌های بادی قهرمانی آسیا به میزبانی ژاپن از ۱۵ تا ۲۱ آذرماه برگزار خواهد شد که ۲۴ ملی‌پوش تفنگ و تپانچه به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

وی افزود: ملی‌پوشان تفنگ بادی سه‌شنبه بعدازظهر تهران را به مقصد ژاپن ترک خواهند کرد.

رئیس هیئت تیراندازی استان‌همدان بابیان اینکه در تفنگ بادی زنان و در سه رده بزرگ‌سالان، جوانان و نوجوانان ورزشکاران به‌صورت تیمی اعزام خواهند شد، گفت: در تفنگ بادی زنان و در رده سنی بزرگ‌سالان مه‌لقا جام‌بزرگ تیرانداز پرافتخار استان همراه با الهه احمدی و نجمه خدمتی به این مسابقات اعزام خواهد شد.

وی با اشاره به مربیان اعزامی بیان کرد: ابراهیم اینانلو و زائر رضایی مربیان تیم تفنگ کشورمان در این دوره از مسابقات آسیایی هستند.

رئیس هیئت تیراندازی استان‌همدان عنوان کرد: استان‌همدان ظرفیت بسیار بالایی در رشته تیراندازی دارد و ورزشکاران همدانی ظرفیت جهانی در این رشته دارند و همیشه در مسابقات خود را ثابت کرده‌اند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان