آخرین اخبار

13. آذر 1396 - 18:16   |   کد مطلب: 31820
مدیر آرامستان موقوفه شهر همدان از اعزام ۱۳۰ زائر بار اولی به مشهد از محل عواید موقوفات استان همدان خبر داد.

به گزارش رودآور؛ محراب قیاسوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح اعزام زائران حرم رضوی از محل نیات موقوفات مرتبط با این امر در  استان همدان گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش، ۱۳۰ زائر بار اولی از استان همدان به مشهد مقدس اعزام شدند که این زائرین از شهرستان های تویسرکان، نهاوند، رزن و کبودرآهنگ و همدان انتخاب شده بودند.

قیاسوند با اشاره به اینکه این زائرین از افراد و خانواده های مستمندی که تاکنون به زیارت حرم ملکوتی امام رضا(ع) مشرف نشده انتخاب شدند، اظهار داشت:  ۲۴ نفر از این افراد از افراد بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی بوده و هم چنین ۱۵ نفر از بیماران پروانه ای نیز در این جمع حضور داشتند.

وی با اشاره به مدت زمان حضور این افراد در شهر مشهد مقدس افزود: این افراد به مدت یک هفته در مشهد پذیرایی شده و اسکان یافتند.  

وی با بیان اینکه در این طرح زائران، علاوه بر زیارت مضجع نورانی امام رضا(ع) از زیارت امامزادگان و بقاع متبرکه بین مسیر نیز بهره‌مند شدند، گفت: انجام برنامه‌های متنوع فرهنگی، اهدای بسته فرهنگی و حضور مبلغین اعزامی سازمان اوقاف در محل اسکان برای پاسخگویی به سئوالات شرعی و اعتقادی از دیگر برنامه‌هایی بود که در مدت زمان اجرای این اعزام در شهر مشهد مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان