آخرین اخبار

16. آذر 1396 - 15:49   |   کد مطلب: 31850
مدیر راهداری و حمل نقل جاده ای تویسرکان از مسدود شدن راه تویسرکان ـ همدان از گنجنامه به علت بارش برف خبر داد و گفت: در حال حاضر مسیرهای تویسرکان ـ خیرآباد، تویسرکان ـ کنگاور، سوتلق و مسیرهای منتهی به روستاهای کهنوش و اشتران برف روبی شده و یا در دست برف روبی است.

«ابراهیم نانکلی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به بارش برف در تویسرکان، گفت: در حال حاضر مسیرهای منتهی به تویسرکان و محدود استحفاظی این شهرستان در دست برف روبی است.

وی اظهار کرد: برای برف روبی15 نفر با  10 دستگاه انواع خودروی برف روب، به پاشیدن 25 تن نمک و بازگشایی مسیرهای تویسرکان فعال هستند.

مدیر راهداری و حمل نقل جاده ای تویسرکان افزود: مسیرهای تویسرکان ـ خیرآباد، تویسرکان ـ کنگاور، سوتلق و مسیرهای منتهی به روستاهای کهنوش و اشتران برف روبی شده و یا در دست برف روبی است.

نانکلی تصریح کرد: ارتفاع برف در برخی نقاط هفت سانتیمتر است و به دلیل تداوم بارش ها، پس از برف روبی نیز تا حدود یک سانتیمتر مجدداً برف بر روی زمین می ماند.

وی در ادامه از مسدود شدن راه تویسرکان ـ همدان از گنجنامه تا اوایل اردیبهشت سال آینده خبر داد و عنوان کرد: وجود پیچ های تند و خطرناک، پرتگاه، نداشتن شانه خاکی و وجود نقاط حادثه خیز و عدم برخورداری از ایمنی کامل و پر از گردنه بودن مسیر را از دیگر عوامل مسدود شدن این جاده است.

مدیر راهداری و حمل نقل جاده ای تویسرکان از رانندگان و مسافران خواست از صاف نبودن لاستیک های خودروهای خود و همراه داشتن زنجیر چرخ مطمئن باشند، چرا که بارش برف در ارتفاعات قابل توجه است و می طلب نکات ایمنی جاده ای از سوی رانندگان رعایت شود.

زنگنه 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان