آخرین اخبار

20. آذر 1396 - 0:03   |   کد مطلب: 31862
فرماندار تویسرکان گفت: اهتمام ویژه به امور نماز و همچنین فعالیت های قرآنی را باید به عنوان مهمترین محور و سرمایه خود مراقبتی در برابر آسیب های مختلف اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی دانست.

به گزارش رودآور، «حبیب مومیوند» روز گذشته در نشست اجلاسیه نماز که در دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان برگزار شد گفت: روی آوردن و توجه فعالیت های فرهنگی و قرآنی هدفمند و در رأس آن ها نماز هزینه چندانی ندارد و علاوه بر آن می توان از این گونه فعالیت ها به عنوان یک  سرمایه گذاری سازماندهی شده در راستای جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی استفاده برد.

اختصاص  900 میلیون تومان به فعالیت های قرآنی و مذهبی در تویسرکان

وی اظهار کرد: در سال  جاری بالغ بر 900 میلیون تومان برای  رسیدگی به مساجد، بقاع متبرکه، خانه های عالم و امور نماز در این شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار تویسرکان از اختصاص 200 میلیون تومان از کل مبلغ فوق به امور نماز و مساجد خبر داد و افزود: همچنین اهتمام به برگزاری نماز جماعت در مدارس و ادارات نیز در دستور کار برنامه ها و فعالیت هایی از این دست قرار دارد.

سخنان نسنجیده ترامپ، زمینه ساز وحدت بیشتر مسلمانان جهان

مومیوند در ادامه به سخنان اخیز ترامپ اشاره و تصریح کرد: ترامپ پس از غلبه جبهه مقاومت بر داعش گویی بدون تعادل روحی و روانی به دنبال ایجاد توطئه های ماجراجویانه در منطقه است.

وی این موضوع گیری رییس جمهور امریکا نسنجیده دانست و عنوان کرد: این حرف های ترامپ  زمینه ساز وحدت بیشتر در بین فرق اسلامی و مسلمانان جهان و حتی گروه های مذهبی در داخل فلسطین اشغالی می شود.

فرماندار تویسرکان افزود: از سویی دیگر شاهد هستیم که سخنانان ترامپ و آن موضع گیری نسجیده بدون همراهی متحدان اروپایی امریکا و با مخالفت آنان روبرو شده است.

مومیوند با اشاره به حساس بودن مسلمانان جهان بسیار بر روی مسئله بیت المقدس، گفت: مسلمانان جهان با هر سلیقه و تفکری که باشند بر روی این موضوع اتفاق نظر و وحدت دارند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان