آخرین اخبار

21. آذر 1396 - 14:04   |   کد مطلب: 31873
محمدکرم کولیوند همراه با تیم ملی گلبال جوانان جمهوری اسلامی ایران به عنوان مربی به مسابقات پارا آسیایی گلبال عازم امارات شد .

«محمدکرم کولیوند» مربی تیم ملی گلبال جوانان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از حضور تیم ملی گلبال جوانان ایران در مسابقات پارا آسیایی گلبال خبر داد.

وی اظهار کرد: این دوره از رقابت های آسیایی از نوزدهم آذر ماه در در ورزشگاه دبی کلاب دبی آغاز شده و تا بیست و دوم این ماه ادامه دارد.

مربی تیم ملی گلبال جوانان افزود: این دوره از رقابت ها سومین دوره بازی های پارا آسیایی جوانان است و در آن 29 تیم با هم به رقابت می پردازند.

کولیوند این مربی موفق گلبال تیم ملی که تویسرکانی است عنوان کرد: در استان همدان و به ویژه در تویسرکان گلبالیست های معروفی هستند که همیشه همراه با تیم ملی برای استان و کشور غرور آفرین بوده اند.

وی تصریح کرد: از بین بازیکنان تویسرکانی معروف می توان به  میلاد سوری اشاره کرد، چرا که او به عنوان یکی از اعضای تیم ملی گلبال کشورمان با کسب نائب قهرمانی آن دوره از رقابت ها توانست به مسابقات جهان که سال آینده در سوئد برگزار می شود، راه یافته است.

به گزارش رودآور؛ در طی یک دهه گذشته گلبالیست ها تویسرکان در مسابقات کشور و آسیایی افتخارات بسیاری را برای همدانی ها رقم زدند که از جمله آن می توان به قهرمانی در رقابت های دسته یک گلبال کشور که از ۱۴ تا ۱7 آذرماه سال گذشته در تهران برگزار شد، اشاره کرد.

زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان