آخرین اخبار

22. آذر 1396 - 22:39   |   کد مطلب: 31882
کارشناس مسائل سیاسی کشورمان با بیان اینکه نقدهای ساختگی اصلاح طلبان حاضر در بدنه دولت خیزشی برای تسخیر دولت سیزدهم است، گفت: این موضوع یک بازی سیاسی از سوی اصلاح طلبان برای مبرا ساختن خود از وعده های عملی نشده دولت است، وگرنه از دولت جدا نیستند، در حقیقت اصلاح طلبان می خواهند به مردم آرام آرام القاء کنند که از دولت اعتدال جدا هستند!

«محمود قاسمی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: برخی از جریان های سیاسی برای ماندن در قدرت متأسفانه گاهی حاضر می شوند که اظهاراتی خلاف امنیت ملی و تحریک گسل های قومیتی داشته باشند و حتی گاهی برای ماندن در قدرت اصل نظام را زیر سوال می برند.

وی اظهار کرد: گاهی می گویند بیش از 30 سال است که برخی ها می خواستند خیابان ها را دیوار بکشند یا 38 سال است که کار فلان گروه زندان و اعدام بوده و جملاتی از این دست که به نوعی تیشه به ریشه زدن نظام و سرشاخ نشستن و دم بریدن است.

برخی جریان های سیاسی برای ماندن در قدرت، گاهی به طرف دشمن دست دراز می کنند

این کارشناس مسائل سیاسی کشورمان افزود: حتی گاهی شاهد بودیم که برخی جریان های سیاسی که برای ماندن در قدرت دست به طرف دشمن دراز می کنند تا از آن ها کمک بخواهند و این روزها این جریان در اتاق های فکر خودشان به نتیجه می رسند که باید فکری به حال دولت فعلی داشته باشند تا دولت سیزدهم را از آن خود کنند و به نوعی خودشان را از هم اینک آماده می کنند تا در آینده توجیهاتی برای مردم بیاورند و مجدداً برای کسب رأی به وعده های سرخرمن و غیرقابل انجام بسنده کنند.

وعده ایجاد گشایش سفره اقتصادی و رنگین شدن سفره مردم دولت فعلی محقق نشده

قاسمی تصریح کرد: در حقیقت این جریان سیاسی یا همان اصلاح طلبان به این نتیجه رسیده اند که تاکنون همراهی با دولت چندان برایش آب و نانی نداشته است، چون وعده های بسیاری در دولت یازدهم و دوازدهم به مردم داده شده که انجام نشده است، به ویژه وعده هایی که در اوایل دولت یازدهم و دوازدهم داده شد و مهمترین آن وعده ها ایجاد گشایش سفره اقتصادی و رنگین شدن سفره مردم بود و مردم به همین شعار رأی دادند که محقق هم نشد.

نقدهای ساختگی اصلاح طلبان حاضر در بدنه دولت خیزشی برای تسخیر دولت سیزدهم

وی عنوان کرد: از طرفی مشاهده می کنیم که در بودجه سال 97 افزایش قیمت حامل های انرژی و مالیات در دستور کار دولت قرار گرفته است که اگر به کف جامعه کشیده شود، به طور قطع موجب ناراحتی و دلخوری توده های مردم می شود، ازاین رو زمانی که این جریان که در بدنه دولت است و احساس می کند بسیاری از این وعده هایی که دولت به مردم داده، ممکن است محقق نشود و عمر این دولت هم تمام شدنی است، تصمیم گرفته اند که برای تسخیر دولت بعدی از همین حالا خیز بردارند و به این نتیجه رسیده اند تا کم کم خودشان را از عملکرد دولت در افکار عمومی جدا کنند.

اصلاح طلبان می خواهند به مردم آرام آرام القاء کنند که از دولت اعتدال جدا هستند!

این کارشناس مسائل سیاسی کشورمان افزود: به همین دلیل با روش های مختلف از مصاحبه ها در روزنامه و جلساتی محفلی گرفته تا حتی جلسات زیرزمینی به دنبال این هستند که به مردم آرام آرام بگویند که ما خودمان هم منتقد دولت هستیم.

قاسمی افزود: بعضی از کسانی که در بدنه دولت مسئولیت دارند پیشنهاد می دهند به برخی از آقایان که شما در ظاهر و به صورت تصنعی بیایید و مسئله استعفای خود را مطرح کنید و از این برنامه صوری و ساختگی به عنوان نقطه عطفی در آینده برای مانور دادن در راستای اینکه به مردم القاء کنند که منتقد دولت بودند بهره ببرند.

جنگ و نقدهای ساختگی اصلاح طلبان یک بازی سیاسی برای مبرا ساختن خود از وعده های عملی نشده دولت است، وگرنه از دولت جدا نیستند

وی اظهار کرد: این موضوعات یک بازی به طور کامل سیاسی است، چرا که کسانی این بازی را آغاز کرده اند که خودشان به طور کامل جزئی از ماهیت دولت هستند، در بدنه آن حضور دارند و از دولت جدا نیستند، آنان می خواهند با جنگ و نقدهای ساختگی خودشان را از وعده های محقق نشده دولت مبرا سازند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: در واقع خود آن ها افرادی اند که در بدنه دولت هستند و با هم یک جنگ صوری و ساختگی راه انداخته اند تا بگویند عده ای منتقد عده ای دیگراند و از این موضوع به عنوان توجیهی برای افکار عمومی برای دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری بهره بگیرند.

نقدهای ساختگی اصلاح طلبان از دولت برای باقی ماندن در قدرت است/نقدهای ساختگی، زمینه چیینی برای عنوان شدن فرشته نجات مردم از مشکلات در انتخاباتی آتی است!

قاسمی عنوان کرد: این جریان سیاسی می خواهد با توسل به این توضیحات و پرورش این نوع نگاه در مردم که ما نبودیم که وعده ها را به شما دادیم، بلکه کسانی دیگری هشت سال به شما وعده دادند و ما تیم و گروه جدید با فکر جدیدی هستیم، برای رأی آوردن به مردم القاء کنند که فرشته نجات هستند تا مردم بار دیگر به آنان اعتماد کنند و آن ها در قدرت باقی بمانند.

وی افزود: به نظر می رسد که امروز افکار عمومی این موضوع را به خوبی فهمیده است، چرا که هم چهار سال دولت یازدهم و همین چهار سال دولت دوازدهم که در حال سپری شدن است، مردم بالاخره متوجه می شوند بسیاری از وعده هایی که داده شده انجام شدنی نبوده و بسیاری هم به دلیل مدیریت نامناسب و عملکرد منفی مدیران انجام نشده است.

مردم متوجه عملکرد دولت باهمراهی اصلاح طلبان و محقق نشدن وعده ها هستند

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: این یک بازی ساختگی در یک جناح و تقسیم شدن به دو بخش است که در ظاهر بخشی از بدنه یک دولت، بخشی دیگر را نقد کند تا بدین روش در دولت بعدی هم حضور داشته باشند و البته روش موفقی نخواهد بود، چرا که امروز با توجه به این حجم درخواست های مردم و وعده های انجام نشده، بعید است که با این شکل و روش بشود از مردم در دوره های بعد به عنوان حامی استفاده کنند.

زنگنه

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان