آخرین اخبار

23. آذر 1396 - 13:50   |   کد مطلب: 31899
وزیر صنعت، معدن و تجارت در تویسرکان؛
شهید مفتح مظهر فعالیت های سازماندهی شده بود+تصاویر
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شهید مفتح مظهر فعالیت‌های سازماندهی بود و خصوصیت نظم دادن و نظم‌پذیری آن شهید بزرگوار را کمتر در بین خودمان دیده ایم.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «محمد شریعتمداری» ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله دکتر مفتح در سال فردوسی تویسرکان، گفت: اگر ایثار و فداکاری شهید مفتح همچون سایر شهدا، نبود، امروز در چنین وضیعیتی و در امنیت به سر نمی بردیم.

وی با بیان اینکه شهید مفتح با خون سرخ خود، پیوند حوزه و دانشگاه را رقم زد، اظهار کرد: قلم علما را باید افضل خون شهدا دانست و شهید مفتح با اسلحه  تفکر، اندیشه، رفتار و سلوک خود زمینه ساز پیوند حوزه و دانشگاه شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: دشمن نیز از همین تفکر و قلم علما که زمینه ساز انسجام جامعه اسلامی شده بود، به وحشت افتاد و به همین دلیل با شناسایی افرادی همچون شهید مفتح ها به دنبال نابودی نظام و انقلاب بودند و هستند.

شریعتمداری تصریح کرد: گرچه علمایی همچون شهید مفتح برای حوانان امروز ما شناخته نشده اند، اما راه و هدف این شهدا همچنان ادامه دارد و باید دانست زمانی برنامه های ستادهای رفع موانع و اقتصادی یش می رود که با صداقت، دیانت و وحدت همسو باشد.

وی با بیان اینکه رابطه شهید مفتح با جوانان و روشنفکران، دوستانه بود و همین امر سبب جذب برای دانستن حق و حقیت شد، عنوان کرد: شهید مفتح مظهر فعالیت‌های سازماندهی بود و خصوصیت نظم دادن و نظم‌پذیری آن شهید بزرگوار را کمتر در بین خودمان دیده ایم.

تویسرکان از گذشته طلب بسیار دارد

«محمدناصر نیکبخت» استاندار همدان نیز در این مراسم گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی مستکبران با هر توطئه ای به دنبال ضربه زدن به نظام بودند و هستند و به شهادت رساندن شهید مفتح هم از جمله نقشه های دشمن برای نابودی انقلاب بود.

وی در ادامه با اشاره به عقب ماندگی حوزهایی از جمله اشتغال و توسعه شهرستان تویسرکان، اظهار کرد: تویسرکان از گذشته طلب بسیار دارد و تلاش ما بر این است تا با شناسایی کمبودها و مشکلات این شهرستان مسیر توسعه را هموار کنیم.

ضرورت جلوگیری از واردات بی رویه به کشور
«حجت الاسلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان هم گفت: تمام عمر با برکت شهید مفتح در راستای اعتلای اسلام و انقلاب هزینه شد.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید جلوی واردات بی رویه گرفته شود، اظهار کرد: یکی از شاخصه های اقتصثاد مقاومتی همراه بودن علم و دانش در کنار مسائل اعتقادی است و تلفیق این دو زمینه ساز تحقق این مهم در جامعه ما می شود.
وی از وزیر صنعت خواست تا مسیر ثبت ملی شدن گردو و سماق تویسرکان را برای مردم این شهر هموار سازد.
برای حل مشکل بیکاری جوانان، ایجاد واحدهای صنعتی برای تویسرکان نیاز است

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه تویسرکان برای رهایی از مشکل بیکاری نیاز به واحدهای صنعتی دارد تا شاهد مهاجرت جوانان و کاهش جمعیت این شهرستان نباشیم.
زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان