آخرین اخبار

29. آذر 1396 - 19:10   |   کد مطلب: 31998
جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا با بیان اینکه روزی گفتند که برجام از فتح خرمشهر بالاتر است و امروز زیرشلواری وارد کشور می کنند؟گفت: آیا در عرصه اقتصادی افرادی همچون قاسم سلیمانی نداریم؟! چرا باید عده ای دزد سر کار بیایند، که مردم را بسوزانند؟ چرا باید به به خاطر عده ای دزد که به 200 نفر هم نمی رسند نسل سوم و چهارم نظام را زیر سوال ببرند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «سردار سالار آبنوش» جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا عصر امروز در جشن بزرگ پیروزی مقاومت در سال فردوسی تویسرکان گفت: فضای مجازی از شایعات و دروغ پردازی های رسانه ای دشمنان نظام انباشته است و می پرسند آیا این نظام در طول این چند دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی موفق بوده یا نه و این گونه انقلاب را زیر سوال می برند.

وی اظهار کرد: روزی می گفتند که ایران چگونه می تواند توسط یک آخوند اداره شود و به مردم القاء می کردند که از این پس ایرانی ها با شتر مسافرت می کنند، در حالی که امروزه تمام دنیا شاهد پیشرفت های علمی و قدرت دفاعی و بازدارندگی ایرانی اسلامی هستند.

 استکبار با هژمونی رسانه ای به دنبال تضعیف نظام است 

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا افزود: دشمنان ایران اسلامی و در رأس آن امریکا با بهره گیری از هژمونی رسانه ای به دنبال تضعیف نظام است و بزرگ نمایی و سیاه نمایی درباره کوچکترین نقاط تاریک در ایران اسلامی هستند و ما در زمینه معرفی خدمات نظام آن گونه که باید وارد عرصه نشده ایم.

اقتصاد، علم، سیاست، امنیت و قدرت دفاعی ستون های قدرت یک نظام

سردار آبنوش تصریح کرد: اقتصاد و معیشت، امنیت و قدرت بازدارندگی، تقویت علم  و دانش و داشتن علم سیاست چهار ستون اصلی یک نظام هستند که در صورت وجود و وحدت این چهار ستون یک نظام تبدیل به یک ابرقدرت می شود.

وی با بیان اینکه کشور ما کشوری متجاوز نیست، عنوان کرد: با این وجود اگر خطری ملت و مرزهای کشور را تهدید کنند، جوانان ما با بهره گیری دستاوردهای دفاعی و امنیتی در برابر دشمنان ایستادگی می کنند و نمونه قدرت ایران اسلامی در تجهیزات دفاعی همان موشک هایی بود که مقر داعش را با خاک یکسان کرد.

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا، گفت: هستند افرادی که تصور می کنند که ژاپن قدرت برتری است، شاید این کشور در عرصه صنعتی قدرت باشد، اما از آنجا که پس از جنگ جهانی برای اثبات برنامه راستی آزمایی امریکا به این کشور، وابسته شده است، از خود چیزی در اختیار ندارد، به طوری که مسئولان این کشور با صلاح دید امریکایی ها بر منصبی گمارده شده و یا عزل می شوند.

بارها گفتیم به امریکا اعتماد نکنید، در مقابل اما 82 فحش شنیدیم

آبنوش با اشاره به موضوع برجام و بیان اینکه نباید همچون ژاپن فریب امریکا را بخوریم از سوی ما به تیم مذاکره کننده مطرح شد، افزود: آن روزها به ما 82 فحش دادند که بی شناسنامه و بی ریشه هم جز این این فحش ها بود، بارها گفتیم به امریکا اعتماد نکنیم و به قدرت درون اتکا کنیم، اما نتجیه برجام شد حال و روزه این روزهای ما.

غرب به جای پول نفت، محصولاتی می دهند که در کشور تولید می شود و این گونه تولیدکنندگان ما را نابود می کنند

وی تصریح کرد: هر روز بر تحریم های متفاوت افزوده می شود و اگر دولت می گوید که فروش نفت را به سه هزار بشکه افزایش داده ایم، از آن طرف شاهد هستیم که پول نفت را به ما نمی دهند و در بانک های خارجی ها تل انبار شده است و تنها به ازای پول نفت می خواهند به ما کالاهایی بدهند که خودمان تولید می کنیم تا بدین ترتیب زمینه ورشکستگی و نابودی کارخانجات داخلی را فراهم کنند.

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا با تأکید بر اینکه ما به جوانان خود در زمینه دفاعی اعتماد کردیم که می توانیم و این گونه دو هزار کیلومتر خارج از مرزها از انقلابمان دفاع کردیم و داعش را نابود ساختیم، حال در زمینه های اقتصادی نمی توانیم به جوانان و نیروی خودی اعتماد کنیم؟!

در عرصه علوم مختلف جز قدرت های برتر دنیا هستیم

سردار آبنوش اظهار کرد: ما در عرصه های علم و فناوری، نانو، علوم هوا فضا، پرتاب ماهواره به فضاو قرار دادن در مدارو به ویژه هسته پیشرفت های چشم گیری داشته و داریم و در این زمینه ها حتی جز پنج کشور و یا 10 کشور اول دنیا هستیم و مشاهده می کنیم با وجود آنکه غرب در یک بازه زمانی 150 ساله به تکنولوژی هسته ای دست یافت، ایران اسلامی در کمتر از 30 سال علوم هسته ای را شکافت و حرفی برای گفتن دارد.

از ما خواستند تسلیم دشمن شویم، اما به خودمان اتکا کرده و موفق شدیم

وی گفت: روزی به ما  گفتند که توانایی حفر چاه های نفتی و ساخت پالایشگاه را نداریم و ما را به شرکت های صهیونیستی توتال و غیره وابسته کردند که آنان نیز به بهانه تحریم ها کشورمان را رها کردند ، آن روز برخی ها از ما خواستند تا تسلیم دشمن شویم، اما در کمتر از 6 ماه این جوانان بودند که به امر ولایت مطلقه فقیه یعنی مقام معظم رهبری به میدان عمل آمدند و بزرگترین پالایشگاه را ساختند که تولید بنزین از گاز یکی از کوچکترین اقدامات انجام شده در پالایشگاه است.

خبر خوش قرارگاه خاتم درباره مقابله با بحران آب در راه است

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا به بحران آب در سطح منطقه و حتی جهان اشاره کرد و گفت: به زودی خبرهای خوشی از مهندسان و جوانان ولایتمدار ما از قرارگاه خاتم خواهید شنید، که در تاریخ از ابتدا تاکنون بی نظیر است، خبرهایی که حاکی از آن دارد که توسط تونل های عمیق و چندکیلومتری، آب هایی که هدر می رود به نوعی خلاف جهت به داخل کشور هدایت می شوند و این گونه بر بحران آب غلبه می کنیم.

سردار آبنوش عنوان کرد: رهبر انقلاب دانشمندان جوان ما را حتی به اسم صدا می زند، همان هایی که همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس بلاگردان خطرات نظام هستند.

قدرت مندترین نظام سیاسی مبتنی بر آموزه های دینی در دستان ایرانیان است

وی در ادامه افزود: ما در زمینه نظام سیاسی هم به مردم سالاری دینی و استقرار حکومت اسلامی متکی بر ولایت فقیه، قدرت مندترین نظام سیاسی و مردمی را داریم.

دولت مدیران و مسئولان اقتصاد را عزل و نصب می کنند نه رهبر انقلاب

وی تأکید کرد: ما در زمینه دفاعی و امنیتی، علوم روز دنیا و قدرت سیاسی حرف های بسیاری برای گفتن داریم و اما کشور در زمینه اقتصاد لنگ می زند، سوال اینجاست؟ آیا رهبر انقلاب رؤسای بانک مرکزی، گمرک، مالیات و دیگر مدیران اقتصادی را منصوب می کند یا این مسائل از وظایف دولت است؟ آیا رهبر بودجه ریزی را رهبر انجام می دهد یا دولت؟ معلوم است دولت، دولتی که ما با انتخاب های خود آن را بر سرکار آوردیم.

در حوزه اقتصادی به دلیل نبود سردار سلیمانی ها لنگ می زنیم

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا تصریح کرد: مجلسی ها را هم ما بر سرکار می آوریم، آنانی که باید بر عملکرد قوه مجریه و دولت نظارت کنند، ما در سه حوزه اول از آنجا که با مدیریت و تدبیر رهبر انقلاب مبتنی با آموزه های دینی است، پیشرفت داشته و استوار هستیم اما در حوزه اقتصادی لنگ می زنیم.

برای برجام هول شدند

سردار آبنوش گفت: آنانی که برجام را بالاتر از فتح خرمشهر می دانستند چرا امروز پاسخگوی مردم نیستند، چرا مردم اثرات برجام را در زندگی های خود لمس نمی کنند، بارها گفتیم که آقایان برای برجام هول نشوید، اما هول شدند و این هم اوضاع و احوال کشور ما است.

اگر دزد و یا شریک دزد نیستند، چرا سودجویان اقتصادی را از سر راه بر نمی دارند

وی تأکید کرد: ما در مسائل اقتصادی افرادی همچون قاسم سلیمانی ها می خواهیم؟ آیا در عرصه اقتصادی قاسم سلیمانی نداریم؟! چرا باید عده ای دزد سر کار بیایند، که مردم را بسوزانند؟ آیا این گونه دزدی ها برازنده نظامی که می خواهد در جهان بدرخشد است؟ چرا باید به به خاطر عده ای دزد که به 200 نفر هم نمی رسند نسل سوم و چهارم نظام را زیر سوال ببرند، ما مدیران سالمی داریم اما همین 200 نفر اقتصاد کشور را تخریب کرده اند.

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا با بیان اینکه چرا باید قوه قضائیه مماشات کند، افزود: چطور می شود که ما از ورود یک جاسوس و تروریست می توانیم با وجود این همه طول مرزی به کشور جلوگیری کنیم، اما نمی توانیم از ورود کامیون ها کالاهای دزدی و قاچاق جلوگیری کنیم؟ 

 روزی گفتند که برجام از فتح خرمشهر بالاتر است و امروز زیرشلواری وارد کشور می کنند؟

سردار آبنوش با اشاره به اینکه روزی گفتند که برجام از فتح خرمشهر بالاتر است و امروز زیرشلواری وارد کشور می کنند؟!، گفت: با دیدن این همه بخوربخورها و دزدی های برادر و برادرزاده ها می توان عنوان کرد که آنان نیز خودشان شریک دزد هستند، وگرنه چگونه با دزدان برخورد نمی کنند؟!

وی تأکید کرد: اگر افرادی همچون سردار سلیمانی ها در عرصه اقتصادی وارد میدان شوند، مشکلات این حوزه نیز برطرف می شود و چهار ستون نظام استوارتر از همیشه.

به گزارش رودآور، در این مراسم از 12 مدافع حرم تویسرکانی با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان