آخرین اخبار

13. دى 1396 - 16:11   |   کد مطلب: 32225
استاد و پژوهشگر تاریخ اسلام گفت:قوه قضائیه با تمام قدرت و توان ریشه‌های فتنه، فساد و عوامل موثر در بروز ناامنی را با تمام قاطعیت و قدرت مشمول کیفر سخت و سازش‌ناپذیر قرار دهد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، امروز استان همدان همگام با سراسر کشور در اعتراض به اقدامات شنیع آشوبگران و برهم‌زنندگان نظم و امنیت یکپارچه و متحد شد.

از صبح امروز نیز تجمعاتی در اعتراض به اقدامات اغتشاشگران در شهرستان‌های استان برگزار شد که در ادامه بعد از ظهر امروز نیز تجمعی در مرکز استان همدان با حضور مردم ولایت‌مدار و مومن مرکز استان در پیاده‌راه بوعلی برگزار شد.

تجمع‌کنندگان عصر در میدان امام(ره) تجمع کرده و با حضور پرشور، راهپیمایی خود را از مسیر پیاده‌راه بوعلی آغاز و به سمت آرامگاه بوعلی حرکت کردند تا اعتراض خود نسبت به اقدامات کورکورانه آشوبگران از فتنه‌گران داخلی و خارجی را اعلام کرده و پشتیبانی خود از نظام، انقلاب و ولایت را بار دیگر به اثبات برسانند.

استاد و پژوهشگر تاریخ اسلام در این مراسم با بیان اینکه در سال 88 بخش مهم و یگانه‌ای در میان امت اسلام و تاریخ اسلام رقم خورد، اظهار کرد: روزی که مردم متوجه شدند دست تبهکار دشمنان انقلاب از آستین عده‌ای فریب خورده، انسان‌های لجوج، متعصب و بی‌منطق بیرون آمده و تمامیت کشور، امنیت کشور و اساس انقلاب اسلامی در معرض قرار گرفته بر حول محور ولایت دین اجتماع کردند.

حشمت‌الله قنبری همدانی با تأکید بر اینکه مردم در کمتر از نیم روز تمام سرمایه‌گذاری‌های چند ماهه استکبار جهانی، ارتجاع منطقه و نفوذی‌های تبهکار و فریب خورده را جمع کردند، گفت: روز 9 دی به روز تمایز ملت ایران تبدیل شد؛ مشکلی که ائمه حق برای ابطال باطل و احقاق حق داشتند فقر و نبود مردمی مانند ملت ایران بود.

وی با اشاره به ماجرای هجوم مردم به خانه امیرالمومنین(ع) در سال 35 هجری قمری، بیان کرد: مردم در آن زمان امام را برای دنیای خود می‌خواستند نه برای احیای دین و ارزش‌های اسلامی؛ امام تعابیر بسیاری تکان‌دهنده‌ای در رابطه با مردمان سال 35 هجری قمری را بیان فرمود که در اختیار ماست.

این استاد و پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه در روز نهم دی ماه تنها خواست ملت ایران اقامه دین، صیانت از ارزش‌های اسلامی و الهی و دست رد بر سینه استکبار و نظام سلطه بود، افزود: نهم دی ماه «آری» بزرگ معنادار به انقلاب اسلامی و نشانه عزت و عظمت ملت ایران بود.

وی روز 9 دی را به عنوان یک بغض سنگین و یک ضربه هولناک مانده بر سینه و دل دشمنان اسلام دانست و تصریح کرد: در دی ماه امسال بار دیگر به علت افزون‌خواهی و رفتارهای تبهکارانه عده‌ای بغض دشمنان ترکید؛ دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی یک بار دیگر تمام موجودیت خود را وارد کرد چراکه عزت انقلاب اسلامی، عظمت ملت بزرگ ایران در قالب مقاومت اسلامی عظمت آمریکا را شکست.

قنبری‌همدانی ادامه داد: وقتی تاریخ بعد از جنگ جهانی دوم را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم هر کشوری که غصب شد و هر مردمی که کشته شدند، اعلام فتح و ظفر یا در کاخ سیاه آمریکا یا بر روی ناوچه‌های شیطان بزرگ بود.

وی با اشاره به جریان منحوس داعش، خاطرنشان کرد: این جریان ارتش چند ملیتی تکفیری بود؛ این حرف که بگوییم داعش یک گروه تکفیری و تروریست بود و از کنار آن عبور کنیم باعث می‌شود هیچ وقت حقیقت  او را درک نکنیم.

*داعش از 80 کشور دنیا نیروی اطلاعاتی و امنیتی، لجستیک و پشتیبانی کفر در اختیار داشت

این کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه داعش قلمرو حکومت پیدا کرده بود و سرزمینی فراتر از عراق و سوریه در اختیار او بود، ادامه داد: منابع درآمدی در اختیار داعش بود؛ داعش از بالغ بر 80 کشور دنیا نیروهای رزمنده، اطلاعاتی و امنیتی، لجستیک و پشتیبانی کفر، شرک و ارتجاع در اختیار داشت.

وی خاطرنشان کرد: این حمایت‌ها، تجهیزات و امکانات برای این بود که اسلام را در قلمرو رژیم صهیونیستی بشکند برای اینکه حیثیت و عزت اسلام را در سرزمین اسلامی از بین ببرد، اما این اتفاق نیفتاد.

قنبری‌همدانی با بیان اینکه زمانی آنها به خودشان آمدند در حالی که فکر می‌کردند حداقل بالغ بر 20 سال فاجعه‌آفرینی آنها ادامه پیدا خواهد کرد، یادآور شد: دست حق از آستین رزمندگان خط مقاومت اسلامی بیرون آمد، نه تنها داعش شکست خورد که حیثیت آمریکا تحقیر شد.

وی اظهار کرد: بیش از صدها هزار میلیارد دلار سرمایه‌گذاری‌های نظام سلطه در هم پیچید، ابهت آنها شکست و برای نخستین بار بعد از بالغ بر 50 سال فتح و پیروزی بر دشمنان اسلام از ناحیه رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی بر فریفتگان مستولی انجام شد.

این کارشناس مسائل مذهبی با تأکید بر اینکه این فتح و پیروزی حاصل کمی نیست، گفت: اینکه یک مرد الهی در مقابل موج بزرگ تبهکاری عالم اعلام مرگ و تفکر داعش و شکست ائتلاف تبهکارانه استکبار را کند، این نظر الهی و عزت ملت ایران است.

وی با بیان اینکه مردم نباید امروز آرام بنشینند، تأکید کرد: دشمنان اسلام دنبال این هستند به هر شکل ممکن یک حلقه اسلامی و نظام اسلامی در سایه دین و مردم را متزلزل کنند.

قنبری‌همدانی با تأکید بر اینکه مردم ایران آماده هستند اگر لازم باشد صدها بار با همه موجودیت خود پای ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهند ایستاد، افزود: مردم اگر لازم باشد ضرباتی محکم‌تر از 9 دی و قیامی با شکوه‌تر از قیامی که امروز انجام دادند برای یأس دشمنان اسلامی و انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.

*آنچه توسط آمریکا و سرسپردگان آل سعود انجام می‌شود ریشه آن در درماندگی است

این استاد و پژوهشگر تاریخ اسلام بیان کرد: آنچه توسط آمریکا و سرسپردگان آل سعود انجام می‌شود ریشه آن در درماندگی است، عربستان به عنوان پیکره‌ای از آن دین و اکنون آل سعود به عنوان خط مقدم فتنه و فساد علیه انقلاب اسلامی درمانده شده است.

وی با بیان اینکه آل سعود و دشمنان فکر می‌‌کردند می‌توانند قدرت منطقه‌ای باشند، ادامه داد: امروز حلقوم آنها در پنجه‌های قدرتمند مردمان یمن قرار گرفته و در گل گیر کرده‌اند، مطمئن باشید موجودیت آل سعود هرگز از یمن جان سالم بیرون نخواهد برد.

قنبری‌همدانی با تأکید بر اینکه امروز ملت حساسیت‌ها را درک می‌کند، تصریح کرد: اما چند اتفاق غیرقابل اغماض در کشور به وقوع پیوست که ذائقه ملت ایران را تلخ کرد، عده‌ای آمدند از فضای موجود استفاده کردند و زمینه برای فتنه و فساد را فراهم دیدند که نیروی انتظامی، قوای مسلح و سربازان گمنام امام زمان (عج) برای مقابله با این فتنه حضور با شکوه داشتند.

وی با اشاره به شناسایی تبهکاران و دفاع با قاطعیت انقلابی از عزت مردم و امنیت مردم، یادآور شد: انتظار ملت ایران این است که قوه قضائیه با تمام قدرت و توان ریشه‌های فتنه، فساد و عوامل موثر در این ناامنی را با تمام قاطعیت و قدرت مشمول کیفر سخت و سازش ناپذیر قرار دهد.

این استاد و پژوهشگر تاریخ اسلام خاطرنشان کرد: آشوب‌ها با توجه به اینکه کم بود فروکش کرد اما نکته و سخن این است ملت بزرگ ایران مردمان شرافتمندی هستند خودشان پای انقلاب ایستاده‌اند، کاستی‌ها و مشکلات را می‌بینند.

*ملت بزرگ ایران هرگز ذلت را تحمل نخواهند کرد

وی گفت: ملت بزرگ ایران در مقابل تحریم‌ها و فشارها ایستاده‌اند؛ این ملت نه از تحریم، نه از فشار دشمن و نه از قدرت دشمن می‌ترسند هرگز ملت ایران ذلت را تحمل نخواهد کرد.

 گفتنی است در تجمع امروز اقشار مختلف مردم همدان هم صدا شعارهایی همچون «اختلاسا کم بشه، گرانی‌ها حل میشه»، «الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر»، «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای»، «رمز نجات امت، عدالت عدالت»، «مرگ بر بی بی سی» و «فتنه‌گر بی‌ریشه ایران دمشق نمیشه» سر دادند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان