آخرین اخبار

17. دى 1396 - 7:25   |   کد مطلب: 32277
مدیر راهداری و حمل نقل جاده ای تویسرکان گفت: با توجه به کوهستانی بودن عمده محورهای شهرستان و نیاز به تجهیزات لازم برای عملیات برف روبی، سه هزار تن ماسه و نمک در راهدارخانه تویسرکان ذخیره شده است.

«ابراهیم نانکلی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به بارش برف در روزهای گذشته در تویسرکان، گفت: ساعت سه نیمه شب شنبه، عملیات نمک باشی و برف روبی در محور تویسرکان ـ خیرآباد با 14 دستگاه برف روب سبک و سنگین آغاز شد.

وی اظهار کرد: عملیات برف روبی تا هفت صبح ادامه داشت تا جایی که در حدود 40 تن ماسه و نمک استفاده و در 200 کیلومتر باند نیز برف روبی  شد.

مدیر راهداری و حمل نقل جاده ای تویسرکان افزود: همچنین شب گذشته نیروهای راهداری در راهدارخانه دولایی مستقر شدند تا به منظور جلوگیری از یخ زدگی در نیمه شب و صبح، گشت هایی را انجام دهند که به طور عمده هر دو ساعت یک بار این اقدام انجام شده است و اگر محوری نیاز برای از بین بردن یخ زدگی نیاز داشته، از نمک و ماسه استفاده شده است.

نانکلی در ادامه عنوان کرد: با توجه به کوهستانی بودن عمده محورهای تویسرکان و نیاز به تجهیزات لازم برای عملیات برف روبی، در مهر و آبان سال جاری سه هزار تن ماسه و نمک در راهدارخانه تویسرکان ذخیره شده است.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان