آخرین اخبار

28. دى 1396 - 15:39   |   کد مطلب: 32451
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: رفتن به سمت تربیت و پرورش نیروهای انقلابی و مؤمن با رویکرد تثبیت جایگاه انقلاب اسلامی چه در حرف و چه در عمل به ویژه در راستای تبیین منوایت رهبری در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اعتقادی و معرفتی بخشی از اهداف برگزاری طرح "شهید الله دادی" است.

«سعید سعیدی» صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ودآور و در حاشیه برگزاری طرح شهید الله دادی، گفت: این طرح به پاس رشادت های شهید الله دادی که به عنوان یکی از مدافعان حرم در مرز بین عراق و سوریه و به دست صهیونیست ها به شهادت رسید، با این عنوان نامگذاری شده است.

وی اظهار کرد:  تکمیل شورای حوزه و پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان و به ویژه آموزش و سازماندهی آنان از اهداف اجرای این طرح است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: رفتن به سمت تربیت و پرورش نیروهای انقلابی و مؤمن با رویکرد تثبیت جایگاه انقلاب اسلامی چه در حرف و چه در عمل به ویژه در راستای تبیین منوایت رهبری در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اعتقادی و معرفتی از دیگر اهداف برگزاری طرح "شهید الله دادی" است.

سعیدی تصریح کرد: امسال سومین سال برگزاری این طرح در سطح ناحیه است و البته در سال های گذشته به صورت متمرکز برای تمامی رده های مختلف برگزار می شد، اما در سال جاری در سه مرحله انجام می شود که تاکنون دو مرحله آن برگزار شده است.

وی عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی با توجه به هجمه های شوم دشمنان بیش از هر زمان نیاز به جوانانی انقلابی و مؤمن دارد، جوانانی که در راستای اعتلای ایران اسلامی با الگویری از شهدا در خط امام(ره) قدم می گذارند و این روزها بیش از همیشه در پیروی از منوایت رهبری و برای تحقق مطالبات ایشان تلاش می کنند.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان