آخرین اخبار

8. بهمن 1396 - 7:32   |   کد مطلب: 32610
اخبار کوتاه از بارش برف و وضعیت راه ها و تعطیلی مدارس استان همدان؛
تمامی راه های همدان باز است/یخزدگی جاده ها و کولاک، سرعت مطمئنه را به 40 کیلومتر رساند
رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه تمامی راه های استان باز است، گفت: با این وجود به علت کولاک زمینی، برودت هوا و بارش پراکنده در سطح تمامی جاده ها، سرعت مطمئنه بیش از 40 کیلومتر نمی تواند باشد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به دنبال بارش برف و ویخزدگی جاده و معابر به سراغ مسئولان متولی رفتیم تا شرایط راه ها و همچنین اوضاع و احوال تعطیلی مدارس و دانشگاه ها را جویا شویم.

در این باره «سرهنگ رضا عزیزی» رئیس پلیس راه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: تمامی راه های استان باز است.

وی اظهار کرد: به صورت مقطعی در کل محورهای استان کولاک زمینی داریم، تمام سطح جاده ها یخبندان است کولاک زمینی، برودت هوا و بارش پراکنده هست، از این رو تمامی راه های استان دچار یخزدگی شده است.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: به رانندگان توصیه می شود با سرعت مطمئنه حرکت کنند و سرعت مطمئنه هم با این وضعیت آب و هوایی بیش از 40 کیلومتر نمی تواند باشد.

به گزارش رودآور؛ همچنین در اطلاعیه ای از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش همدان آمده که به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر و راه های مواصلاتی و برای جلوگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان، تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی یک و۲ شهرهمدان و شهرستان رزن، کبودرآهنگ، اسدآباد، فامنین، بهار و مناطق سردرود، قروه درجزین، گل تپه، قهاوند، لالجین تعطیل است.

و نیز مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در شهرستان تویسرکان، نهاوند و مناطق قلقل رود و خزل در نوبت صبح امروز یکشنبه هشتم بهمن ماه تعطیل اعلام می شود.

به علت بارش برف و برودت هوا مدارس دوره متوسطه اول تویسرکان و همچنین در روستاها چه بخش مرکزی چه بخش قلقلرود در هر سه دوره تحصیلی هم امروز تعطیل شد.
در اطلاعیه های جداگانه هم آمده که امروز یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ کلیه فعالیت های اداری و آموزشی در دانشگاه بوعلی سینا از ساعت ۹:۳۰ صبح یعنی با دوساعت تاخیر آغاز می شود.

لازم به توضیح است امتحانات ساعت ۸ صبح در این تاریخ ،راس ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد( ۲ ساعت تاخیر) و امتحانات ساعت ۱۰ طبق برنامه قبلی و در زمان خود انجام می شود.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان