آخرین اخبار

17. بهمن 1396 - 0:53   |   کد مطلب: 32754
کارشناس مهدهای کودک بهزیستی تویسرکان با تأکید بر اینکه ضروری است تا مفاهیم انقلاب اسلامی به تناسب به کودکان ارائه شود، گفت: بدین ترتیب سعی شد تا برنامه های مهدهای کودک این شهرستان در دهه مبارک فجر سال جاری متناسب با روحیه کودکان با بیانی شایسته مطرح شود.

«حمیده خدادادیان» در گفت و گو با خبرنگار  رودآور؛ گفت: در دهه فجر سال جاری برنامه های متنوعی در راستای آشنایی کودکان با مبانی انقلاب اسلامی به زبانی کودکانه در سطح مهدکودک های تویسرکان برگزار شد.
وی اظهار کرد: از جمله این برنامه ها نواختن زنگ انقلاب با حضور موسیوند، رئیس بهزیستی شهرستان در مهد رنگارنگ و برگزاری جشنواری قرآنی حفظ ۱۰ سوره پایانی و نقاشی با مضامین قرآنی  با همکاری اداره بهزیستی و سازمان تبلیغات بود.
کارشناس مهدهای کودک بهزیستی تویسرکان افزود:  همچنین از دیگر برنامه هایی که کودکان بسیار از آن استقبال کردند می توان به برپایی نمایشگاه کارهای دستی خود آنان با مضامین انقلابی اشاره کرد.
خدادادیان تصریح کرد: اختتامیه جشنواره قرآنی و جشن انقلاب نیز در روزهای آینده برگزار می شود.
وی عنوان کرد: کودکان امروز ذهن پرسشگری دارند و می طلب متولیان امر با بیانی شایسته متناسب با روحیات آنان انقلاب اسلامی را آن گونه که است برایشان تبیین کنند.
زنگنه

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان