آخرین اخبار

24. بهمن 1396 - 7:41   |   کد مطلب: 32876
سرپرست اداره صنعت، معدن تجارت تویسرکان از معرفی 124 طرح اشتغالزایی با بیش از 144 میلیارد تومان اعتبار، برای دریافت تسهیلات به مرکز استان خبر داد.

«روانبخش نورعلیئی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به فعالیت های اداره صنعت و معدن تویسرکان در 10 ماهه گذشته در راستای ارائه تسهیلات و در نهایت ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان، گفت: در سال جاری 1500 میلیارد تومان اعتبار توسط دولت در راستای اشتغال استان همدان تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد: بدین منظور و به دنبال آن جلسه های متعددی توسط مسئولان ارشد شهرستان با ادارات مرتبط، سرمایه گذراران و مقامات ارشد استانی برگزار و در نهایت با اطلاع رسانی و پیگیری های این سازمان زمینه برای ارائه طرح های اقتصادی از سوی متقاضیان تویسرکانی مهیا شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن تجارت تویسرکان افزود: در حال حاضر تعداد 124 طرح بررسی و پرونده های آن تشکیل شده است و برای اخذ تسهیلات روستایی، فراگیر و مشاغل خانگی به استان معرفی شده اند.

نورعلیئی تصریح کرد: در مجموع برای عملیاتی شدن این طرح ها 144 میلیارد و 72 میلیون تومان نیاز است که پیش بینی می شود در صورت تخصیص اعتبارات لازم برای 952 نفر در شهرستان اشتغال ایجاد شود.

وی عنوان گرد: در این راستا نیز در 10 گذشته اقدامات مناسبی هم در بخش تولید، صنعت و مشاغل خانگی انجام شده است که از جمله آن می توان توسعه، ایجاد، افتتاح و کنلگ زنی تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی در سطح شهرستان اشاره کرد.

سرپرست اداره صنعت، معدن تجارت تویسرکان ادامه داد: از جمله این واحدها شرکت های هگمتان دارو، تدبیر دارو، مهان کاغذ، الیاف سازان، الوند شیمی، تجهیزات پزشکی و کارگاه های خیاطی و قالی بافی و همچنین افتتاح نخستین مجتمع نان صنعتی شهرستان را نام برد.

نورعلیئی اظهار کرد: امید است که با بهره برداری از شرکت های دارویی، علاوه بر ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری، تویسرکان به زودی به عنوان قطب دارویی غرب کشور شناخته شود که البته هم اکنون نیز به نوعی از این عنوان برخوردار است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان