آخرین اخبار

14. اسفند 1396 - 16:06   |   کد مطلب: 33201
‌ فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خبر داد:
کشف ۱۹ کیلوگرم مواد پیش ساز اکلیل و سرنج در تویسرکان
‌ فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با تأکید بر اینکه جشن و خوشی ها و سلامت جسمی و روحی را نباید با چهارشنبه سوزی یک شبه به باد داد، گفت: با هدف مبارزه با تهیه و توزیع مواد محترقه در آستانه چهارشنبه سوری، کشف ۱۹ کیلوگرم مواد پیش ساز اکلیل و سرنج در شهرستان کشف شد.

«سرهنگ محمد معصومی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: طی اطلاعات واصله به نیروی انتظامی تویسرکان، مأموران ما فردی با مشخصات معلوم در یکی از روستاهای شهرستان را که دست به تهیه مواد پیش ساز اکلیل و سرنج زده بود، شناسایی کردند.

وی اظهار کرد: این شخص برای جا به جایی مواد پیش ساز به اختفای آن در پوششب از مرغ و جوجه اقدام کرده بود که خوشبختانه طی یک عملیاتی پلیسی دستگیر و روانه بازداشتگاه شد.

‌ فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: در نهایت ۱۹ کیلوگرم مواد پیش ساز اکلیل و سرنج کشف و ضبط شد و متهم نیز پس از دستگیری برای انجام مراحل قانونی و قضایی تحویل مراجل قضایی داده شد.

معصومی از خانواده ها خواست تا با مراقبت فرزندان خود، در راستای نه گفتن به خرید مواد محترقه برای چهارشنبه پایان سال، نوروزی بدون گرفتاری برای خانواده یشان رقم بزنند.

وی تصریح کرد: جشن و خوشی ها و سلامت جسمی و روحی را نباید با چهارشنبه سوزی یک شبه به باد داد.

زنگنه 

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان