آخرین اخبار

16. اسفند 1396 - 7:40   |   کد مطلب: 33233
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف یک هزار و 913 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز از نوع کپسولی و موشکی در یک واحد صنفی و پلمپ شدن آن در شهرستان خبر داد.

«سرهنگ محمد معصومی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: در راستای اجرای دستورات و تأکیدات مبنی بر اقدامات پیشگیرانه و امنیتی، مقابله با تهیه و توزیع مواد محترقه با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال خبری به دست عوامل پلیس اطلاعات تویسرکان درباره فعالیت یک واحدخواربارفروشی که در این زمینه فعالیت داشت، رسید.

وی اظهار کرد: بنابراین موضوع با حساسیت در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از حصول نتیجه و هماهنگی با مرجع قضایی طی یک بازرسی انجام شده یک هزار و 913 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز از نوع کپسولی و موشکی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: در حال حاضر این واحد صنفی تا اطلاع ثانوی پلمپ شده و در این باره نیز پرونده قضایی تشکیل و موضوع تحت رسیدگی است.

معصومی تصریح کرد: همچنین از تعداد 12 واحد صنفی به صورت محسوس و 16 واحد صنفی به صورت غیر محسوس بازدید و نظارت شد و تذکرات لازم درباره عواقب توزیع و فروش مواد محترقه به آنان داده شد.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان