آخرین اخبار

19. اسفند 1396 - 16:36   |   کد مطلب: 33284
مفتح با تأکید بر اینکه از ابتدا موافق تصویب و عملیاتی شدن طرح "اعاده اموال نامشروع" بودم و هستم، گفت: هفته گذشته به دلیل حضور در حوزه انتخابیه نتوانستم طرح را امضاء کنم، به محض برگزاری نخستین جلسه علنی مجلس، اگر به امضاء رسیدم که امضاء می کنم وگرنه به طور حتم برای دفاع از آن که در حقیقت دفاع از مردم است در مجلس ثبت نام کرده طرح را تأیید می کنم.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به دنبال انتشار لیست ۱۸۰ نماینده‌ای که طرح دوفوریتی اعاده اموال نامشروع مسؤلان را امضا کردند، شبکه های اجتماعی در فضای مجازی به دنبال تخریب یکی از نمایندگان که نامش در لیست نبود، رفتند و فریاد وامصیبتا سر دادند.

در این باره شاهد هستیم که نام مفتح، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه در لیست نیست! در حالی که عامه مردم او را به عنوان نماینده مردمی می شناسند که نسبت به سایر نمایندگان دیگر ارتباط تنگاتنگی با مردم داشته است تا جایی که شاهد هستیم او از حوزه انتخابیه تویسرکان برای دومین مرتبه با قریب به ۷۵ درصد، بالاترین آرا را در کل کشور برای ورود به مجلس شورای اسلامی کسب کرده است.

نماینده ای مردمی، چرا طرحی به این مهمی را امضاء نکرده است؟ سوال مردم، مفتح نماینده محترم چرا شما امضاء نکردید؟

در این باره برای شفاف سازی موضوع بی واسطه به سراغ نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی رفتیم و البته کمی به عقب تر باز می گردیم.

14 اسفندماه سال جاری بود که در مصاحبه ای در سایت رودآور و همچنین خبرگزاری تسنیم شاهد حمایت مفتح به عنوان نماینده مردم تویسرکان از  طرح "اعاده اموال نامشروع" بودیم.سند این مدعا اخبار انتشار یافته در سه خبرگزاری است که در ذیل به آن اشاره شده است.

در آن خبر ها آمده که نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه تصویب و اجرای طرح "اعاده اموال نامشروع" سبب افزایش سطح اعتماد عمومی به نظام می‌شود، گفت: محتوا و تبصره‌های این قانون نیز باید طوری توسط مجلس طراحی شود که ضمانت اجرایی و عملیاتی داشته باشد.

مابقی این خبر را در این لینک بخوانید مفتح و اعلام حمایت او از طرح "اعاده اموال نامشروع" 

و همچنین در خبر دیگر می خوانیم؛ مفتح: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان هم در سلامت دستگاه های اجرایی و هم در بالا بردن اعتماد مردم مؤثر است

شاید اکنون کسی بپرسد که این ها دلیل نمی شود و چرا اسم مفتح در لیست نیست، در این باره دقایقی پیش سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مصاحبه با خبرنگار رودآور؛ گفته که در زمانی که لیست امضاء می شده در مجلس نبوده است و اصلاً لیستی را ندیده است تا امضاء کند.

وی تأکید کرد: همچنین در یک هفته اخیر حتی تا عصر روز جمعه یعنی روز گذشته، برای بررسی مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم در حوزه انتخابیه خود، در تویسرکان بودم که سند آن نیز اخبار منتشر شده در خبرگزاری های دولتی، محلی و صدا و سیما است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز شنبه هم با یکی از وزرا در راستای حمایت از حقوق کارکنان و خدمتگزاران شهرداری تویسرکان بودم، کارکنانی که عده ای از آنان پاکبان هستند و برای شب عید خود به طور قطع حقوقشان را می خواهند، اگر این پیگیری ها نباشد که کارها به سرانجام نمی رسد.

مفتح با تأکید بر اینکه از ابتدا موافق تصویب و عملیاتی شدن طرح "اعاده اموال نامشروع" بودم و هستم، گفت:  هفته گذشته به دلیل حضور در حوزه انتخابیه نتوانستم طرح را امضاء کنم، به محض برگزاری نخستین جلسه علنی مجلس، اگر به امضاء رسیدم که امضاء می کنم وگرنه به طور حتم برای دفاع از آن که در حقیقت دفاع از مردم است در مجلس ثبت نام کرده طرح را تأیید می کنم.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان