آخرین اخبار

29. اسفند 1396 - 21:05   |   کد مطلب: 33435
سخنگوی کمیسیون برنامه وبودجه مجلس با بیان اینکه شعار سال جاری به نوعی تداوم خطی است که رهبر معظم انقلاب برای حمایت همه جانبه از اقتصاد و مردم سالیان سال است بر آن تأکید دارند، گفت: حمایت از کالای ایرانی؛ ضامن استمرار تولید، رفع بیکاری و خروج از تورم است.

 «محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با تبریک ویژه به همه مردم ایران به ویژه تویسرکانی ها به مناسبت آغازسال جدید و تقارن زیبای آن با ماه رجب و نیز تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام علی النقی الهادی(ع)، درباره شعار سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان "حمایت از کالای ایرانی"، گفت: شعار سال جاری به نوعی تداوم خطی است که رهبر معظم انقلاب برای حمایت همه جانبه از اقتصاد و مردم سالیان سال است بر آن تأکید دارند.

وی اظهار کرد: در چندین سال گذشته شاهد بودیم که رهبر انقلاب بر موضوع اقتصاد مقاومتی و به دنبال آن تولید و اشتغال اشاره ها، توصیه ها و تأکیدات مکرری فرمودند و در سال جاری نیز با تعیین عنوان سال با "حمایت از کالای ایرانی" به این موضوع پرداختند که حمایت از تولید داخلی به دنبالش اشتغال را به همراه می آورد.

سخنگوی کمیسیون برنامه وبودجه مجلس افزود: این مهم زمانی محقق می شود که محصول و کالای تولید شده توسط مردم خریداری شود و مورد استفاده قرار گیرد. 

مفتح تصریح کرد: عنوان سال 97 در حقیقت این مسئله را نشان می دهد که توجهات رهبر انقلاب به استمرار توجه به اقتصاد کشور است و مسیر مشخصی که می بایست برای عزت ایرانیان ادامه پیدا کند و این مهم در صورتی دست یافتنی می شود که مردم از کالای تولید شده استفاده کنند و چرخه اقتصاد به گردش دربیاید.

وی عنوان کرد: بدین ترتیب شاهد ایجاد اشتغال و رفع بیکاری و مهمتر از همه خروج از تورم خواهیم بود، چرا که بیکاری و تورم در حال حاضر گریبان گیر اقتصاد کشور شده اند و تنها با تولید و حمایت از کالای ایرانی حل شدنی است.

سخنگوی کمیسیون برنامه وبودجه مجلس ادامه داد: ضامن استمرار تولید هم حمایت از کالای تولید شده ایرانی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند و حتی مشاهده می کنیم که بر خلاف سال های گذشته مردم نیز امسال مخاطب شعار سال قرار گرفته اند، چرا که باید کالا را ملت خریداری و مسئولان حمایت کنند.

مفتح ابراز امیدواری کرد که با تحقق هر چه بیشتر این شعار در سال جاری شاهد گام هایی بلندی در رشد تولید و در نهایت اقتصاد کشور و مهمتر رفع بیکاری و تورم باشیم.

وی افزود: البته "حمایت از کالای ایرانی" جزئیاتی هم دارد که به طور قطع رهبر انقلاب فردا در حرم رضوی به آن می پردازنند.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان