آخرین اخبار

5. فروردين 1397 - 10:54   |   کد مطلب: 33466
کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان با بیان اینکه ثبت نام برای حضور در مراسم اعتکاف تا10 فروردین ادامه دارد، گفت: مراسم معنوی اعتکاف در8مکان از شهرستان تویسرکان برگزار می شود.

«محمد جوکار» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ مراسم معنوی اعتکاف در تویسرکان از اذان صبح روز 11 فروردین تا اذان مغرب روز 13 فروردین ماه به مدت 3 روز برگزار می شود.
وی اظهار کرد: این مراسم در  هشت مسجد در سطح شهرستان برگزار می شود از جمله مسجد جامع ،مسجد امام حسن عسگری(ع) و مسجد النبی تویسرکان،مسجد جامع شهر سرکان و مسجد عاشورای شهر فرسفج، مسجد جامع روستاهای سید شهاب، جیجانکوه و مسجد امام حسین(ع) روستای کنجوران سفلی.
کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: ثبت نام اعتکاف از 15 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا 10 فروردین ماه سال جاری در مسجد جامع تویسرکان و موسسه قرآنی نورالحکمه واقع در اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان انجام می شود.
جوکار با بیان اینکه ثبت نام به صورت حضوری و پیش ثبت نام تلفنی هم انجام می شود، تصریح کرد: عمده برنامه های این مراسم باشکوه و انسان ساز در دو دسته قرآنی و فرهنگی شامل برنامه قرآن در زلال اعتکاف،سخنرانی مبلغین توانمند برگزاری مسابقات فرهنگی قرآنی، اعمال ام داوود است.
وی عنوان کرد: همچنین در این مراسم شاهد برگزاری جشن میلاد امام علی(ع) و رحلت حضرت زینب(س)، برپایی حلقه های معرفت برگزاری مسابقات دلنوشته اعتکاف و برنامه های فرهنگی دیگری خواهیم بود.

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان ادامه داد: با این حال در بحث اعتکاف سعی بر آن است که معتکف بیشتر در حال و هوای اعتکاف و خودسازی باشد.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان