آخرین اخبار

10. فروردين 1397 - 12:01   |   کد مطلب: 33546
مدیر تبلیغات اسلامی تویسرکان از آمادگی هشت مسحد در سطح این شهرستان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و گفت: مراسم اعمال ام داوود نیز قرار است در جوار آرامگاه مطهر حیقوق نبی(ع) با حضور عامه مردم برگزار شود.

«حجت‌الاسلام علی کاروند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: در سال جاری مراسم معنوی اعتکاف ماه رجب از یازدهم تا سیزدهم فروردین ماه در هشت مکان از شهرستان تویسرکان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این مراسم در مسجد جامع ،مسجد امام حسن عسگری(ع) و مسجد النبی تویسرکان،مسجد جامع شهر سرکان و مسجد عاشورای شهر فرسفج و همچنین مسجد جامع روستاهای سید شهاب، جیجانکوه و مسجد امام حسین(ع) روستای کنجوران سفلی برگزار می شود.

مدیر تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به تشکیل کمیته فرهنگی ستاد اعتکاف در روزهای اعتکاف و حتی پیش از آن برای هماهنگ شدن برنامه های فرهنگی و مذهبی مختلف، افزود: سعی شده تا با برنامه ریزی همزمان با ایام بیض در مساجد نامبرده محفلی برای پاسخگویی به شبهات و مسائل اعتقادی با اعزام مبلغان به مساجد فراهم شود.

حجت الاسلام کاروند تصریح کرد: در روز نخست ایام البیض مراسم با شکوه جشن ولادت امام علی(ع) و روز پدر برگزار می شود و در روز سوم و همزمان با روز پایانی اعتکاف و وفات حضرت زینب(س) برنامه های متناسب با آن روز برگزار می شود.

وی عنوان کرد: علاوه بر قرائت دعای ام داوود در جمع معتکافان در مساجد، قرار است تا مراسم این اعمال نیز با حضور عامه مردم در جوار آرامگاه مطهر حیقوق نبی(ع) برگزار شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان