آخرین اخبار

22. فروردين 1397 - 7:04   |   کد مطلب: 33697
پلیس سرقت از کشاورزان را ناکام گذاشت، محکومیت عام المنفعه یک مجرم در نهاوند و دستگیری سارقان مغازه های رزن عناوینی است که در این خبر به آن پرداخته می شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در این خبر به ارائه سه خبر کوتاه از حوزه نیروی انتظامی استان همدان گه جلسات آن در روز گذشته برگزار شده است می پردازیم.

 پلیس سرقت از کشاورزان را ناکام گذاشت

«سرهنگ زنگنه» سرپرست انتظامي شهرستان کبودراهنگ گفت: ماموران شهرستان با انجام تحقيقات پليسي،دو نفر از سارقان اداوات کشاورزی را حين سرقت دستگير کردند.

وی اظهار کرد: این افراد که مقادیری ابزار سرقتی کشف گردیده بود به ۲فقره سرقت اعتراف کردند.

سرپرست انتظامي شهرستان کبودراهنگ افزود: کشاورزان با رعايت هشدارهاي_انتظامي، نسبت به افزايش ضريب ايمني لوازم کشاورزي خود با استفاده از موانع فيزيکي و ابزار الکترونيکي اقدام و هرگونه موارد مشکوک را سريعا با #تلفن۱۱۰ اطلاع دهند.

محکومیت عام المنفعه یک مجرم در نهاوند

قاضی دادگاه بخش فیروزان شهرستان نهاوند فردی که متهم به نگهداری و عرضه مواد لبنی فاسد شده بود را به کاشت ۱۰۰ اصله نهال محکوم کرد.

شهردار و بخشدار فیروزان، نماینده اجرای احکام کیفری، محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان بر نحوه اجرای این حکم در محل پارک بخش  فیروزان شهر نهاوند نظارت می کنند.

قیاسی در این باره گفت: بر اساس ماده ۲۳ قانون مجازات اسلامی و ماده۸۴ این قانون، خدمات عمومی رایگان و مجازات تکمیلی ازجمله یادگیری حرفه و کار معین، تحصیل و یا اقدامات محیط زیستی ازجمله کاشت درخت و پاک‌سازی زباله و ... را قاضی می‌تواند به‌عنوان #مجازات در نظر بگیرد.

سارق مغازه های رزن دستگیر شدند

«سرهنگ سلگی» فرمانده انتظامي شهرستان رزن گفت: در دو ماموریت پلیس شهرستان موفق به دستگیری سه سارق شد.
مامورین در ماموریت اول در شهر قروه درجزين، با تحقیقات پلیسی، موفق شدند یک نفر سارق مغازه که اقدام به سرقت از یک باب مغازه کرده بود را شناسايي و در يك اقدام غافلگيرانه متهم را دستگير کنند.

وی با بیان اینکه در ماموریت دوم مامورین دونفر سارق طیور را شناسایی و دستگیر کردند، اظهار کرد: در نهایت هر سه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان