آخرین اخبار

14. ارديبهشت 1397 - 12:51   |   کد مطلب: 33746
کارشناس اداره هواشناسی تویسرکان در گفت و گو با رودآور؛
هفته ای بارانی در انتظار تویسرکانی ها/رودخانه ها و قنات های تویسرکان پرآب شدند
کارشناس اداره هواشناسی تویسرکان در سه روز نخستین هفته آینده این هم بارش پراکنده را خواهیم داشت، همچنین در سامانه این سازمان این گونه آمده که بارش های خوبی را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده یعنی هجدهم و نوزدهم اردیبهشت ماه در پیش داریم.

«سیدجواد میرمعینی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با بیان اینکه از شب گذشته تاکنون 5.2 میلیمتر بارش در تویسرکان ثبت شده است، گفت: امروز نیز احتمال بارش مجدد باران همراه با رگبار و رعد برق را در پیش داریم.

وی اظهار کرد: در سه روز نخستین هفته آینده بارش های پراکنده را خواهیم داشت، همچنین در سامانه این سازمان این گونه آمده که بارش های خوبی را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده یعنی هجدهم و نوزدهم اردیبهشت ماه در پیش داریم.

کارشناس اداره هواشناسی تویسرکان با بیان اینکه میزان بارش ها در سال زراعی جاری تاکنون 309 میلیمتر بوده، افزود: این در حالی است که میزان بارش ها در مدت مشابه سال گذشته 509 میلیمتر ثبت شد.
میرمعینی تصریح کرد: بنابراین میزان بارش ها در سال زراعی جاری نسبت به سال زراعی سال گذشته تا تاریخ مشابه 39 درصد کاهش و نسبت به میانگین بلند مدت آن در سال زراعی جاری  تا تاریخ مشابه 22 درصد کاهش داشته است.

وی عنوان کرد: با بارش های اخیر خوشبختانه رودخانه ها و قنات های شهرستان تویسرکان پرآب شده اند و امید آن که هفته های پربارشی را در پیش داشته باشیم.

کارشناس اداره هواشناسی تویسرکان در ادامه اظهار کرد: حداقل و حداکثر دمای هوای شهرستان در 24 ساعت آینده به ترتیب 8.9 و 20 درجه سانتیگراد است.

به گزارش رودآور؛ از ابتدای مهر ماه هر سال تا مهر ماه سال بعد در اصلاح هواشناسی به عنوان سال زراعی یاد می شود.
زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان