آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1397 - 10:23   |   کد مطلب: 33808
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان از ارسال بیش از 700 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره استانی دین و زندگی خبر داد.

به گزارش رودآور؛ امروز مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان از ارسال بیش از 700 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره استانی دین و زندگی خبر داد قرار است در این همایش که در حال برگزاری است از صاحبان 47 اثر متناسب با محورهای جشنواره تجلیل به عمل آید. همچنین پیش از این علی صیادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه فرصت ارسال آثار به جشنواره «دین و رسانه» از ۲۵ دی‌ماه تا پایان بهمن‌ماه ۹۶ بوده است، گفت: اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور اهالی رسانه برگزار می‌شود.

وی گفت: در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره کارگاه ارتقا سواد رسانه ای ویژه اصحاب رسانه استان و بخشی از شبکه تبلیغ سازمان تبلیغات که شامل مبلغین، مداحان، فعالین امور دینی و قرانی است برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری جشنواره استانی «دین و رسانه» در ادامه با اشاره به اینکه فراخوان دومین جشنواره دین و رسانه در ۴ بخش برگزار شد، گفت: نخستین جشنواره در مجموع ۲ بخش داشت که شامل ارسال آثار رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و مطبوعات محلی و بخش عکس بود.

وی بابیان اینکه در این جشنواره دو بخش فیلم کوتاه داستانی و مستند و فضای مجازی نیز اضافه شد، گفت: در مجموع ۷۱۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره دین و رسانه ارسال شد.

صیادی با اشاره به اینکه آثار برگزیده شامل ۱۶ اثر از رسانه‌های مکتوب، ۶ اثر فیلم کوتاه و داستانی، ۴ عکس و یک مورد تولیدات فضای مجازی است، گفت: ۲۷ نفر از شرکت کنندگان در جشنواره تجلیل می‌شوند.

وی با اشاره به تجلیل ۲۰ فعال حوزه فرهنگی و دینی گفت: این افراد نیز در زمینه تولید و انتشار محتوی فرهنگی، دینی در رسانه‌ها فعالیت داشته‌اند.

مسئول برگزاری جشنواره استانی «دین و رسانه» بابیان اینکه در این جشنواره در مجموع از ۴۷ نفر تجلیل می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره توسعه نشر محتوی فرهنگی، دینی در رسانه‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به رسالت عظیم رسانه‌ها در حوزه تبلیغات دینی و فرهنگی، گفت: امیدواریم اهالی رسانه اهتمام بیشتری نسبت به این مسئله داشته باشند و نسبت به تهیه محتوی خبری شامل مقاله، یادداشت و پوشش‌های مناسب فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی اقدام کنند.

صیادی عنوان کرد: امیدواریم در سومین جشنواره‌ که امسال کلید خواهد خورد شاهد اهتمام ویژه اصحاب رسانه استان باشیم و آثار منتخب خود را برای جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه در بخش فیلم کوتاه این جشنواره ۳۸ فیلم به دبیرخانه ارسال شد، گفت: سعی بر این است در سومین جشنواره دین و رسانه از ظرفیت صداوسیما، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، شورای فرهنگی روابط عمومی‌ها و خانه مطبوعات استان همدان استفاده شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان