آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1397 - 19:06   |   کد مطلب: 33837
پیکر استاد برجسته ی اخلاق، حجت الاسلام طباطبایی پس از تشییع در تهران به قم منتقل و در جوار حرم حضرت معصومه(س)خاکسپاری شد.

به گزارش رودآور به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛مراسم تشییع و تدفین پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی استاد اخلاق و نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی با حضور آیت‌الله شبیری زنجانی در قم برگزار شد.

این مراسم با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری از جمله آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، آیت‌الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله کعبی، آیت‌الله علوی بروجردی و سید مهدی صادقی استاندار قم برگزار شد.

پیکر پاک مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی پس از تشییع در تهران به قم منتقل و پس از اقامه نماز میت توسط آیت‌الله شبیری زنجانی از مراجع عظام تقلید در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی خطیب و استاد اخلاق مشهور و نماینده مجلس هفتم از چندی پیش به دلیل عارضه ریوی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود.

این عالم دینی متولد پانزدهم آبان ۱۳۱۵ در رفسنجان کرمان دیده به جهان گشود، ایشان از یاران قدیمی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود، حضور در مجلس هفتم به عنوان نماینده مردم تهران از دیگر سوابق این استاد اخلاق است.

پس از اتمام دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی رسیدگی به امور محرومین و رفع مشکلات مردم یکی از مهم‌ترین اقداماتی بود که حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی تا پایان عمر خویش به آن اهتمام داشتند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان